کد خبر: 47793 | زمان مخابره: 14:57:48 - چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 | بدون نظر | |

عکس/برادر و خواهر معلول ریگانی در آرزوی داشتن ویلچر

حسن و صفاملک داوودی خواهر برادری معلول هستند که در روستای میرآباد کنار دشت از توابع شهرستان ریگان زندگی می کنند ،آرزوی این برادر و خواهر معلول داشتن ویلچر مناسب برای رفت و آمداست.

به گزارش نشانه نیوز ؛ حسن و صفاملک داوودی خواهر برادری معلول هستند که در روستای میرآباد  کنار دشت از توابع شهرستان ریگان زندگی می کنند، دارایی این دو خواهر و برادر فقط سرپناهی سیمانی و دو عدد پتو است که با آن روزگار را می گذرانند.

برادر و خواهر معلول ریگانی

صفاملک به خبرنگار صبح کویر گفت :این اتاق را برادرم مراد برای ما ساخته است،  مراد تنها برادر ما است که از راه آهنگری مخارج زن و ۸فرزند خود را تامین می کند و توانایی مالی ندارد تا به وضع زندگی ما برسد.

حسن افزود: گاهی همسایه ها و مردمی که مارا می شناسند برای ما غذا می آورند ، وقتی که کسی برای ما غذا نیاورد مجبوریم چهار دست و پا به این سو و آن سو رفته تا بتوانیم نان یا غذایی برای خود تهیه کنیم.

برادر و خواهر معلول ریگانی

این خواهر و برادر می گویند : ما فقط تحت پوشش کمیته امداد هستیم .

صفا ملک داودی بیان کرد : ما برای حرکت کردن مجبوریم از دست های خود استفاده کنیم و فضای اطراف خانه ما پر از خار و خاشاک است به همین دلیل دستان ما همیشه زخم هستند و توانایی مالی برای خرید ویلچر نداریم.

برادر و خواهر معلول ریگانی

صبح کویر



ارسال نظر


آخرین خبرها