کد خبر: 47842 | زمان مخابره: 14:32:28 - شنبه 2 خرداد 1394 | بدون نظر | |

پاسداران و جانبازان تفسیر دوباره مکتب عاشورا هستند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پیامی به مناسبت ماه شعبان و سوم خرداد اظهار کردند: پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز ایران اسلامی تفسیر دوباره و عینی مکتب عاشورا و کاروان امام سجاد (ع) هستند.

به گزارش نشانه نیوز و به نقل از  روابط عمومی استانداری کرمان در پیام آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی آمده است: شعبان ماه رسول خدا (ص)، ماه ذکر و روشنی و ماه رحمت الهی است.

این پیام می افزاید: در این سال ایام خجسته شعبان المعظم و فروغ میلاد مبارک حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) سید و سالار آزادگان جهان و روز پاسدار و سالروز میلاد با سعادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت و همچنین ولادت سید الساجدین حضرت زین العابدین و در ادامه نزول برکات وافره، سالروز طلوع قائم آل محمد (عج) منجی عالم بشریت و عید منتظران مصادف با سالروز جانفشانی فرزندان مکتب اهل بیت در حماسه بزرگ فتح خرمشهر می باشد.

امام جمعه و استاندار کرمان افزودند: تمسک به نام و سیره سالار شهیدان جهان، امام حسین (ع) و حماسه آفرین قهرمان دشت نینوا حضرت عباس (ع) الهام بخش جهاد و مبارزه ملت ایران در راه خدا و مقاومت و ایستادگی در مقابل ظلم و فساد ستمگران به ویژه در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

در ادامه این پیام آمده است: پاسداران و جانبازان غیور و سرافراز ایران اسلامی تفسیر دوباره و عینی مکتب عاشورا و کاروان امام سجاد (ع) هستند که با مقاومت و پایداری در راه هدف به رهبری مقام عظمای ولایت با همدلی و همزبانی با دولت و ملت ایران، عجز و زبونی ظالمان و بدخواهان انقلاب اسلامی را به همراه داشته اند.

امام جمعه و استاندار کرمان بیان کردند: اینجانبان اعیاد خجسته ماه مبارک و پر برکت شعبان و روز پاسدار و جانباز، آن حماسه آفرینان فتح خرمشهر را به همه پاسداران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا در استان کرمان و به تمامی رهپویان طریق سرخ شهادت تبریک و تهنیت عرض نموده و با گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حسین بادپا مدافع شجاع و دلاور حریم حضرت زینب (س) موفقیت همگان را در پیمودن راه شهدای والامقام در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) با بهره گیری از اندیشه ها و آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه احدیت مسئلت می نماییم.

از خداوند سبحان توفیق همه مومنان خداجوی را در انجام عبادات در این ماه عزیز و تمهید روحی و معنوی خویش برای ورود به ماه مبارک رمضان و حضور در آن ضیافت گسترده الهی خواستاریم.



ارسال نظر


آخرین خبرها