کد خبر: 47979 | زمان مخابره: 15:20:11 - سه شنبه 5 خرداد 1394 | بدون نظر | |

۵۰ جشن محوری در محلات و مراکز مختلف شهر پیش بینی شده است

صدفی گفت: قصد نداریم جشن ها دولتی و تشریفاتی باشد و جشن های مردمی توسط هیئت های مذهبی در مساجد، تکایا و نقاط مختلف شهر برگزار می شود و ۵۰ جشن محوری در محلات و مراکز مختلف شهر پیش بینی شده است.
به گزارش نشانه نیوز، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در جلسه ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در استانداری کرمان گفت: سخنران مراسم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان حجت الاسلام”علوی” وزیر اطلاعات هستند و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

“مهدی صدفی” اظهار کرد: طی دو ماه گذشته دو ستاد شعبانیه و بزرگداشت ارتحال امام به منظور هماهنگی و ساماندهی جشن ها و برنامه های بزرگداشت تشکیل شده است.

وی افزود: مردم در جشن های شعبانیه به ویژه نیمه شعبان حضور فعال و گسترده ای دارند و طی ۱۰ سال گذشته ستاد شعبانیه برای ساماندهی، هماهنگی و تعمیق بخشی به جشن ها تشکیل شده است.

صدفی تصریح کرد: قصد نداریم جشن ها دولتی و تشریفاتی باشد و جشن های مردمی توسط هیئت های مذهبی در مساجد، تکایا و نقاط مختلف شهر برگزار می شود و ۵۰ جشن محوری در محلات و مراکز مختلف شهر پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه ۱۳ خردادماه جاری مصادف با نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج) و ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام است، برنامه ها به گونه ای تنظیم شده که جشن ها تا شب ۱۴ خرداد برگزار و از شب رحلت تا ۱۵ خرداد که توسط امام برای همیشه تاریخ عزای عمومی اعلام شده، برنامه های گرامیداشت و بزرگداشت برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: با توجه به اینکه ۱۶ خرداد آغاز زعامت مقام معظم رهبری است، برگزاری جشن هایی در این زمینه به مدت دو روز پیش بینی شده است.

وی افزود: ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) نیز در همه شهرستان ها و بخش ها و روستاهای دارای جمعیت برنامه های اساسی پیش بینی کرده و برنامه ها در قالب های علمی، فرهنگی، هنری، نمایشی، رسانه ای، همایش و جلسات پرسش و پاسخ برگزار می شود.

صدفی تصریح کرد: سخنران مراسم ۱۴ خرداد سالروز ارتحال امام در حسینیه ثارالله کرمان حجت الاسلام”علوی” وزیر اطلاعات هستند و این مراسم همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: اعزام زائرین به مرقد امام(ره) نیز قرار است توسط سپاه ثارالله و حمایت استانداری انجام شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها