کد خبر: 48035 | زمان مخابره: 15:45:11 - چهارشنبه 6 خرداد 1394 | بدون نظر | |

رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای ریگان

امام جمعه ریگان خواستار رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای شهرستان شد.

خبرگزاری فارس: رفع مشکل کمبود آب آشامیدنی روستاهای ریگان

به گزارش  نشانه نیوز، حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ریگان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: جشن بزرگ نیمه شعبان با همکاری بنیاد مهدویت در شهرستان ریگان بر‌گزار می‌شود.

وی همچنین به گرامیداشت یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) بیان داشت: مراسم ارتحال حضرت امام خمینی (ره) با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی بر‌گزار شود‌.

رنجبر‌ماهانی با تقدیر از فرماندار ریگان در رابطه با ملاقات مردمی عنوان کرد: در این ملاقات‌های عمومی بسیاری از مشکلات شهروندان ریگانی رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در شهرستان ریگان وجود دارد و تعدادی از روستاها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کمبود آب آشامیدنی است که خواستار رفع این مشکل در شهرستان هستیم.

امام جمعه ریگان بیان داشت: با وجود اینکه در تعدادی از روستاهای ریگان یک ساعت آب آشامیدنی دارند، اما قبض‌هایی با هزینه بالا برای آنها صادر می‌شود که نیازمند پیگیری است.

امین باقری فرماندار ریگان در این جلسه گفت: یکی از مشکلاتی که در ریگان وجود دارد، قبض‌های آب و برق با قیمت بالاست که مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی به وجود آورده است‌.

فرماندار ریگان بیان داشت: بیش از ۶۰ میلیارد ریال به دهیاری‌های شهرستان ریگان اختصاص یافته که کار زیبا‌سازی ورودی روستاها و عمران روستاهای شهرستان در حال انجام است.

باقری گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته بازدید از روستاها به همراه اعضای شورای اداری در برنامه کاری قرار دارد‌.

 در این جلسه حسین آبیار به عنوان بخشدار گنبکی، علی ایازی به سر‌پرستی اداره ثبت احوال و حجت‌الاسلام علی پور‌جهانگیر به عنوان مشاور جوان فرماندار ریگان معرفی شدند.



ارسال نظر


آخرین خبرها