کد خبر: 48040 | زمان مخابره: 15:48:02 - چهارشنبه 6 خرداد 1394 | بدون نظر | |

انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود

مدیرکل هماهنگی امور استان‌ها و تشکل‌های غیردولتی کشور گفت: همایش حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، ۱۴ دوره در کشور در حال برگزاری است.

به گزارش نشانه نیوز، مجید ارغنده‌پور در دومین جشنواره‌ی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان استان کرمان با اشاره به این‌که تجارت و اقتصاد در دنیای امروزه کار سختی است، افزود: امروزه رقابت بین واحدهای تولیدی شدید و اطلاعات قابل دست‌رسی است و بر این اساس شرکت‌ها تلاش می‌کنند بانک اطلاعاتی رقبایی خود را به سرعت به دست آورند.

وی ادامه داد: در این شرایط تولیدکنندگان کشورمان با یک‌سری مشکلات از جمله تحریم‌ها و کاهش قیمت نفت مواجه هستند.

وی بیان کرد: با توجه به این‌که چند سالی است رکود بر اقتصاد ایران سایه افکنده و بحران‌های منطقه بر شرایط اقتصاد ایران تاثیرگذاشته، تولیدکنندگانی وجود دارند که با شجاعت توانسته‌اند خود را در معرض حقوق مصرف‌کننده قرار دهند.

ارغنده‌پور با اشاره به این‌که از سال ۹۰ انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان درکشور شروع به کار کرد، افزود: به‌زودی نیز دومین دوره‌ی انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان برگزار خواهد شد.

وی از همه‌ی مردم و مسئولان خواست؛ به‌عنوان عضوی از انجمن حقوق مصرف‌کنندگان در این دوره از انتخابات حضور پیدا کنند تا با کمک آنان ساختار حقوق حمایت از مصرف‌کنندگان شکل گیرد.

وی تاکید کرد: باید نقش و اهمیت این تشکل را در استان‌ها افزایش دهیم و از هر استان یک نماینده در این تشکل حضور پیدا کند.

زهرا نجفی



ارسال نظر


آخرین خبرها