کد خبر: 48051 | زمان مخابره: 16:05:13 - چهارشنبه 6 خرداد 1394 | بدون نظر | |

با اقتدار از مواضع هسته ای دفاع خواهیم کرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم راین بیان کرد:الارغم تمام مشکلات پیش رو زمستان امسال مشعل گاز طبیعی را درشهر راین روشن خواهیم کرد.

به گزارش  نشانه نیوز، دکتر پورابراهیمی در جمع مردم شهر راین اظهار داشت: امروز اگر در کشور آسایش وامنیت هست و آن چرا را به عنوان یک جایگاه حکومت دینی از آن نام می برند به برکت مجاهدت های همه کسانی که خون دل خوردن ودر راس آنها امام بزرگوار و شهدا هستند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم الا رغم تمام مشکلات و مسائل به دلیل اعتقادات دینی و مکتب اهل بیت همه جا پای نظام و شهداء ایستاده اند، و مشکلات اقتصادی خللی در اراده آنها در حمایت از نظاام جمهوری اسلامی ایجاد نکرده است.
وی در بخشی از سخنان خود به موضوع هسته ای اشاره کرد و اظهار داشت: کشور جمهوری اسلامی ایران به دنبال دانش هسته ای هست نه سلاح هسته ای و با اقتدار از مواضع هسته ای خود دفاع خواهد کرد.
پورابراهیمی تیم مذاکره کننده هسته ای را سربازان نظام خواند و افزود:از گروه مذاکره کننده هسته ای حمایت خواهیم کرد، اما زره ای اجازه نخواهیم داد خطوط قرمز هسته ای که موضوع پژوهش و تحقیق، عدم دسترسی به دانشمندان هسته ای، استمرار فعالیت های علمی را کسی زیر پا بگذارد.
وی درخصوص بحث گاز رسانی به شهر راین تصریح کرد:ازدو سال قبل پیگیر موضوع بحث گاز رسانی به راین بودیم که خوشبختانه ظرف چند ماه اخیر در سال ۹۳ جلساتی را در خصوص این موضوع برگزار کردیم و در بازدیدی که دو هفته قبل از مسیر خط انتقال گاز داشتیم بر اساس توافقی که انجام گرفته تا ۲ ماه آینده مسیر خط انتقال گاز طبیعی به شهر راین به اتمام خواهد رسید و امیدواریم زمستان امسال شاهد روشن شدن مشعل گاز در شهر راین باشیم.
پورابراهیمی با اشاره به کمبود بودجه شهرداری راین اظهار داشت: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ مبلغ ۲۰۰میلیون تومان به شهرداری راین اختصاص دادیم تا بتواند بخشی از کمبود بودجه خود را جبران کند.
وی همچنین ارگ تاریخی راین را نگینی از حوزه تاریخ و تمدن کرمان دانست وافزود، باید به عنوان یک جایگاه مهم در عرصه گردشگری استان مطرح شود که اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها