کد خبر: 48056 | زمان مخابره: 16:14:11 - چهارشنبه 6 خرداد 1394 | بدون نظر | |

روند نزولی قیمت سکه و طلا و افزایش نرخ دلار

بررسی تغییرات قیمتی بازار طلا و ارز، از روند نزولی قیمت سکه و طلا و افزایش نرخ دلار حکایت دارد؛ اگرچه تغییرات قیمت ها در رابطه با سکه بیشتر و در خصوص طلا بسیار اندک بوده است.

 به گزارش  نشانه نیوز، مقایسه قیمت سکه از ابتدای خردادماه ۱۳۹۴ تاکنون، کاهش اندک قیمت سکه تمام بهار آزادی را نشان می‌دهد. به عبارتی، در حالی که قیمت سکه تمام بهار آزادی در روز اول کاری خردادماه، ۹۳۳ هزار تومان بود، با کاهش ۲ هزار تومانی در حال حاضر در بازار ۹۳۱ هزار تومان قیمت دارد.

البته قیمت نیم‌سکه و ربع‌سکه در ۵ روز گذشته در بازار تقریبا بدون تغییر بوده است. بر این اساس، هم‌اکنون نیم‌سکه و ربع سکه در بازار به ترتیب ۴۷۴ هزار تومان و ۲۶۴ هزار تومان قیمت دارد.

روند حرکتی قیمت‌ها در بازار طلا نیز حاکی از نوسان نامحسوس قیمت‌هاست. در حالی که هر گرم طلای ۱۸ عیار در ابتدای روز کاری خردادماه امسال ۹۵ هزار و ۴۸۲ تومان بود، امروز طلافروشان قیمت آن را ۹۵ هزار و ۱۳۶ تومان اعلام می‌کنند.

اما در بازار ارز شاهد افزایش قیمت دلار بودیم. اعداد و ارقام روزهای گذشته بازار ارز نشان می‌دهد که دوم خردادماه امسال (اولین روز کاری ماه) هر دلار آمریکا ۳۲۹۶ تومان قیمت داشت، اما پس از گذشت ۴ روز، قیمت آن ۷ تومان افزایش پیدا کرده و هم‌اکنون دلار در بازار با نرخ ۳۳۰۳ تومان عرضه می‌شود.

اکونیوز



ارسال نظر


آخرین خبرها