کد خبر: 49023 | زمان مخابره: 14:58:40 - سه شنبه 9 تیر 1394 | بدون نظر | |

جمع‌خوانی قرآن کریم تجلی حضور عاشقانه و اوج بندگی است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استقبال با شکوه مردم کرمان از مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم‌ گفت: مراسم جمع‌خوانی قرآن کریم در کرمان تجلی حضور عاشقانه و اوج بندگی در ماه مبارک رمضان است.

خبرگزاری فارس: جمع‌خوانی قرآن کریم تجلی حضور عاشقانه و اوج بندگی است

به گزارش  نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی پیش از ظهر امروز در آیین جمع‌خوانی قرآن در یکی از مساجد کرمان با اشاره به اینکه ماه رمضان فرصتی بسیار مغتنم برای دستیابی به برکات قرآن کریم به عنوان کلام نورانی خداوند است، اظهار داشت: مردم کرمان از اینکه فضایی برای حضور جمعی برای تلاوت قرآن مجید بوجود آمده، بسیار خوشحال هستند.

وی با بیان اینکه استقبال باشکوه روزانه مردم در مراسم جمع‌خوانی حسینیه ثارالله شهر کرمان و سایر شهرستان‌ها نشان از محبت و دلدادگی آنها به معجزه پیامبر گرامی اسلام (ص) است، افزود: قرآن کریم آثار و برکات فراوانی دارد که با انس با آن می‌شود از این منبع فیض بهره‌مند شد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بهترین زمان برای بهره‌مندی از فضیلت‌های قرآن کریم، ماه مبارک رمضان است، خاطر‌نشان کرد: مراسم جمع‌خوانی قران کریم در کرمان تجلی حضور عاشقانه و اوج بندگی است.

وی با اشاره به پخش تلویزیونی و رادیویی این مراسم از شبکه‌های ملی و بین‌المللی‌ گفت: ‌پخش این مراسم خنثی‌کننده همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنانی است که فکر تفرقه بین شیعه و سنی را در سر می‌پرورانند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از صدا و سیمای مرکز کرمان و همه برگزارکنندگان این مراسم ادامه داد: پخش این حضور با شکوه،‌ اعتقاد بالای مردم را به باورهای دینی می‌رساند که بسیار ارزشمند است.

وی ابراز امیدواری کرد: این مراسم معنوی که در کرمان مورد استقبال باشکوه مردم هم قرار گرفته است، همه ساله باشکوه و همت بیشتر مسئولان به ویژه ادارات مربوطه از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و همچنین کانون‌های قرآنی در استان برگزار شود‌.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها