کد خبر: 49064 | زمان مخابره: 14:45:39 - چهارشنبه 10 تیر 1394 | بدون نظر | |

رشد ۳ درصدی مصرف برق در دهه اول تیرماه/ تاکنون قطعی برق و خاموشی در استان نداشته‌ایم

مدیرعامل برق منطقه ای کرمان گفت: درحالی که ماه پرخیر و برکت رمضان و روزهای گرم تابستان را سپری می نماییم، مصرف برق استان طی دهه اول تیرماه به ۲۰۴۴ مگاوات رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳ درصد رشد داشته است .

به گزارش نشانه نیوز، “علی اصغر نصرالهی” ،  با اعلام این خبر افزود: همکاری و همدلی مردم شریف استان در مصرف درست از انرژی برق ، همکاری و مساعدت صنایع استان در طرح های تعطیلات و ذخیره عملیاتی و همکاری مشترکین کشاورزی تاکنون مانع قطع برق و خاموشی های احتمالی شده است.

وی از مشترکین در همه بخش ها خواست تا کماکان روند همکاری های خود در زمینه مصرف بهینه برق داشته باشند تا تابستان سال جاری را بدون خاموشی سپری نماییم .

رئیس ستاد برق استان کرمان اظهار کرد: بهره برداری از نیروگاههای «بمپور» در سیستان و بلوچستان، نیروگاه «شوباد» کهنوج در جنوب استان و نیروگاه «ایسین» در هرمزگان باعث افزایش پایداری شبکه برق گردیده و تلاش شبانه روزی مجموعه صنعت برق استان در زمینه احداث و بهره برداری از طرح های انتقال و فوق توزیع و توزیع و نهایتاً همکاری مشترکین باعث گردیده علی رغم رشد بار ۳ درصدی استان تاکنون با کمترین حادثه و بدون قطع برق مشترکین در سرتاسر استان روزهای ابتدایی تابستان را به خوبی سپری نماییم .

وی در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش احتمالی دما در روزهای آینده و احتمال افزایش مصرف برق، از مشترکین محترم کماکان انتظار داریم با صرفه جویی در مصرف برق بخصوص در زمان پیک بار روز از ساعت ۱۲ الی ۱۸، خدمتگزاران خود در عرصه صنعت برق را در ارائه برق مطمئن و مستمر یاری رسانند .

 



ارسال نظر


آخرین خبرها