کد خبر: 49086 | زمان مخابره: 16:05:09 - چهارشنبه 10 تیر 1394 | بدون نظر | |

حمایت ۱٫۵ میلیارد تومانی ارشاد از مؤسسات قرآنی

مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به بودجه یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی ارشاد برای مشارکت در برنامه‌های آموزش عمومی قرآن از تخصیص این اعتبار به یک هزار و ۱۰۰ مؤسسه قرآنی خبر داد.

به گزارش نشانه نیوز،«مرتضی خدمتکار» مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به حمایت از مؤسسات قرآنی ، اظهار داشت: بر اساس مصوبه شورای توسعه فرهنگ قرآنی مشارکت در برنامه‌های آموزش عمومی قرآن کریم در دستور کار معاونت قرآن و عترت ارشاد قرار گرفته است.

وی به بودجه نیم‌درصد سال گذشته اشاره کرد و افزود: اواخر سال گذشته بخشی از بودجه مصوب مجلس شورای اسلامی به دستگاه‌های فرهنگی قرآنی تخصیص یافت که یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از بودجه معاونت قرآن و عترت ارشاد به منظور مشارکت در آموزش عمومی قرآن بود.

خدمتکار با اشاره به تصمیم وزارت ارشاد مبنی بر حمایت از مؤسسات قرآنی، گفت: مسئولان معاونت قرآن و عترت ارشاد تصمیم گرفتند این بودجه را به مؤسسات قرآنی برتر اختصاص دهند تا علاوه بر حمایت از آن‌ها، این مؤسسات با برنامه‌‌ریزی بهتر آموزش عمومی قرآن کریم را دنبال کنند.

وی درباره نحوه انتخاب مؤسسات، افزود: بودجه اختصاص یافته به مشارکت در آموزش عمومی قرآن کریم به یک‌هزار و ۱۰۰ مؤسسه برتر در برگزاری دوازدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد تعلق می‌گیرد.

مدیر اداره آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به نحوه تخصیص بودجه نیز خاطر نشان کرد: این بودجه برای سال گذشته است به همین جهت مؤسساتی که در برگزاری دوازدهمین آزمون قرآن و عترت ارشاد مشارکت بیشتری داشته و موفق عمل کرده‌‌اند بودجه بیشتری دریافت خواهند کرد که به همین جهت مؤسسات استان‌های اصفهان، یزد، تهران، کرمان و خراسان رضوی اعتبار بیشتری جذب می‌کنند.



ارسال نظر


آخرین خبرها