کد خبر: 49090 | زمان مخابره: 7:49:48 - پنجشنبه 11 تیر 1394 | بدون نظر | |

پورابراهیمی: روند فعالیتهای عمرانی استان کرمان تقویت شده است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: روند فعالیت های عمرانی بخش دولتی و بخش خصوصی استان کرمان نه تنها متوقف نشده بلکه روند بعضی از فعالیت های های عمرانی تقویت شده است.

به گزارش نشانه نیوز، محمدرضا پورابراهیمی عصر چهارشنبه در آیین افتتاح شصت و یکمین جایگاه عرضه سوخت شهرستان کرمان در بخش ماهان افزود: علیرغم همه محدودیت های بودجه ای در شرایط اقتصادی کشور و تحریم ها و موضوعات دیگر، این روند حرکت رو به جلو عزم مدیران را نشان می دهد که جای تقدیر و سپاس دارد.

وی خاطرنشان کرد: آمار سه ماه گذشته با مدیریتی خوبی که شده است ۷۳ میلیون لیتر کاهش سوخت را در استان کرمان نشان می دهد که می تواند مورد تشویق وزیر نفت هم قرار گیرد.
وی افتتاح چنین پروژه هایی را در زمینه اشتغال آفرینی مهم دانست و اظهار کرد: امروز بالاترین ثواب این است که برای اشتغال جوان ها اقدام کنیم.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس نهم گفت: افتتاح چنین پروژه هایی یک نمونه از اهتمام جدی کارگروه مثلث توسعه در شهرستان کرمان است که همت و همکاری همه مسوولان را نشان می دهد.
وی افزود: آسفالت باند دوم ورودی ماهان که یکی از مطالبات قدیمی مردم این منطقه بود به اتمام رسیده است و افتتاح آن بزودی با حضور مسوولان انجام خواهد شد.
پورابراهیمی با تاکید بر اینکه مسیر حرکت و توسعه متوقف نشده است خاطرنشان کرد: دشمنان تصور می کنند که اگر ما را تحریم کردند متوقف می شویم و می گوییم اشتباه کردیم در حالی که ما این مسیر پیشرفت را با عزت ادامه خواهیم داد.
وی گفت ما حقوق هسته ای خود را خواهیم گرفت و این یک ظلم فاحش جهانی است لذا از حقوق خود نخواهیم گذشت.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها