کد خبر: 49096 | زمان مخابره: 7:58:35 - پنجشنبه 11 تیر 1394 | بدون نظر | |

زمین ورزشی روستای اسماعیل آباد و جایگاه عرضه بنزین در بخش ماهان افتتاح شد

با حضور دکتر پورابراهیمی زمین ورزشی روستای اسماعیل آباد و جایگاه اختصاصی عرضه بنزین در بخش ماهان به بهره برداری رسید.

به گزارش  نشانه نیوز،  محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون وی‍ژه اقتصادی مجلس در آئین افتتاح جایگاه اختصاصی عرضه بنزین در شهر ماهان که با حضور توحیدی فرماندار کرمان برگزار شد، گفت: روند توسعه استان بویژه در بخش خصوصی رو به جلو است.

وی با بیان اینکه علی الرغم همه مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد، سرمایه گذاری های خوبی در استان در حال انجام است، افزود: این اقدامات نشان از اراده و عزم راسخ مردم و مسئولان در کرمان دارد.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه امروزه سرمایه گذاری برای ایجاد شغل برای جوانان کمتر از جهاد نیست، خاطر نشان کرد: خوشبختانه جهاد گران دیروز در جنگ تحمیلی امروز نیز با سرمایه گذاری شخصی و وقف زندگی خود برای نظام در جهت رونق اقتصادی در استان گام می دارند که شایسته تقدیر است.

گفتنی است در آستانه ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) جایگاه اختصاصی عرضه بنزین در شهر ماهان با سرمایه گذاری بخش خصوصی با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۲ نفر به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور دکتر پورابراهیمی زمین چمن مجموعه ورزشی دهیاری روستای اسماعیل آباد بخش ماهان با اعتبار ۴۵ میلیون تومان از اعتبارات دهیاری در زمینی به مساحت هزار متر مربع افتتاح شد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها