کد خبر: 49509 | زمان مخابره: 13:01:19 - پنجشنبه 1 مرداد 1394 | بدون نظر | |

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهر کرمان در حال پی گیری است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صدور مجوز ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در کمیسیون ا قتصادی گفت: این موضوع در دستور کار صحن علنی مجلس می باشد و در حال پی گیری است.

به گزارش  نشانه نیوز، “محمدرضا پورابراهیمی” صبح امروز در جلسه مشترک با استاندار کرمان و مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید توس پیرامون ایجاد منطقه ویزه اقتصادی شهر کرمان، گفت: از موقعیت ایجاد شده بعد از دوره تحریم در موضوعات اقتصادی باید نهایت استفاده را رکد.

وی با اشاره به فرصت های سرمایه گذاری در مرکز استان کرمان، افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی فرصت خوبی برای توسعه و رونق اقتصادی در کرمان است که در دستور کار صحن علنی مجلس می باشد و در حال پی گیری است.

پورابراهیمی با تشکر از استاندار کرمان بدلیل همکاری و همراهی بسیار خوب برای توسعه اقتصادی استان و حمایت از سرمایه گذاران، ابراز امیدواری کرد: با تسریع در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی حضور سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی و استفاده از تسهیلات ویژه این منطقه فراهم شود.

در این جلسه “علیرضا رزم حسینی” استاندار کرمان نیز با بیان اینکه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی، همزمان با پی گیری مجلس از سوی دکتر پورابراهیمی از سمت دولت نیز برای در اختیار گذاشتن زمین برای سرمایه گذار انجام می شود، درخواست کرد: گزارش طرح توجیه فنی و اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی شهر کرمان و اطلاعات مکان یابی برای پی گیری های اداری در اختیار استانداری قرار گیرد تا  عملیاتی شدن پروژه هر چه سریعتر آغاز شود.

دکتر “خرامهر” مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری امید توس  با تشریح اقدامات انجام شده پس از جلسه اول برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی شهر کرمان، گفت: در اسرع وقت گزارش طرح توجیه فنی اقتصادی منطقه ارائه و مقدمات اجرایی شدن آن انجام می شود.

وی بیان کرد: شرکت سرمایه امید توس وابسته به موسسه مالی و اعتباری عسکریه آمادگی کامل خود را برای انجام پروژه منطقه ویژه اقتصادی شهر کرمان همچون سایر پروژه های در حال انجام شرکت از جمله مرکز تجاری میدان بیرم آباد، تله کابین شهر کرمان اعلام می کند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها