کد خبر: 49532 | زمان مخابره: 14:38:15 - شنبه 3 مرداد 1394 | بدون نظر | |

نماینده مجلس: پیشرفت جوانان نشانه خودباوری است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، سرمایه اصلی کشور را انسان ها دانست و گفت: پیشرفت جوانان و نوجوانان ایرانی نشان از خودباوری مردم ایران اسلامی دارد.

 به گزارش  نشانه نیوز،  محمدرضا پورابراهیمی با حضور در منزل آریا حلاوتی دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی با بیان اینکه سرمایه کشور فقط نفت نیست افزود: افتخارات جوانان و نوجوانان کشور نشان از خودباوری مردم ایران اسلامی دارد که عقبه آن خون شهدا و امام راحل است.

وی اظهار کرد: اگر کمی به گذشته تامل کنیم به یاد می آوریم اوایل انقلاب، پزشکان کشور از هندی ها بودند در حالی که امروز بهترین پزشکان دنیا از ایرانیان هستند.

وی تصریح کرد: نیروی انسانی حاضر کشور بزرگترین سرمایه برای نظام مقدس اسلامی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از آریا حلاوتی دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی و خانواده وی گفت: باعث افتخار است که فرزندان کرمان نام ایران اسلامی را در جهان بلند می کنند و باعث عزتمندی نظام اسلامی می شوند.

وی بیان کرد: پیشرفت در هر زمینه ای در کشور امکانپذیر و راه باز است و آریا حلاوتی نمونه بارزی است که در همین سرزمین در راه علم افتخار کسب کرده است.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه امروز رویش های انقلاب نیز مسیر عزتمندی کشور را دنبال می کنند خطاب به والدین حلاوتی و مسوولان آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدل موفقیتی این دانش آموز کرمانی را ترویج دهید تا در سال های آینده شاهد موفقیت های بیشتری از سایر دانش آموزان کرمانی در زمینه های مختلف علمی باشیم.

بنابر این گزارش در این دیدار که سید داوود ملکی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان و علی زنگی آبادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان نیز حضور داشتند با طرح مشکلاتی از سوی حلاوتی دانش آموز کرمانی دارنده مدال طلای المپیاد جهانی ریاضی همراه بود که قول پیگیری و مطرح کردن این مشکلات به وزیر آموزش و پرورش از سوی پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی داده شد.

آریا حلاوتی در پنجاه و ششمین دوره المپیاد جهانی ریاضی که از سیزدهم تیر سال جاری به مدت ۱۱ روز در شهر جیانگ مای کشور تایلند برگزار شد موفق به کسب مدال طلای جهانی شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها