کد خبر: 49552 | زمان مخابره: 14:51:30 - یکشنبه 4 مرداد 1394 | بدون نظر | |

استقبال ۴۰۰۰ نفری از جشنواره هفت‌باغ

مدیرعامل شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان در کرمان گفت: از آنجا که با اقبال و رضایت مردم از جشنواره هفت باغ روبرو شده‌ایم قصد داریم در سال‌های بعدی نیز این جشنواره را ادامه دهیم.

به گزارش  نشانه نیوز، “مهدی سیاوشی” در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از سال گذشته مجموعه‌های ورزشی، تفریحی، گردشگری و … مستقر در هفت‌‌باغ برای ایجاد نشاط و سرگرمی مردم کرمان اقدام به برگزاری جشنواره‌ای کرده‌اند.

وی افزود: این جشنواره شامل مسابقات سوارکاری، پیاده‌روی‌های خانوادگی، برگزاری مراسم‌های مذهبی و برنامه‌های متنوع دیگر بود که خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی مردم مواجه شد.

سیاوشی تصریح کرد: همه افرادی که در برنامه‌های جشنواره هفت‌باغ علوی شرکت کرده بودند یکسری قبض‌ جهت شرکت در قرعه‌کشی دریافت کردند که جوایز متعددی از جمله یک خودروی لیفان نیز برای برندگان در نظر گرفته شده بود.

استقبال ۴۰۰۰ نفری از جشنواره هفت‌باغ

مدیرعامل شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان در کرمان با اشاره به اینکه نماینده دادستانی نیز در اختتامیه جشنواره هفت باغ حضور داشت بیان کرد: علی‌رغم اینکه محل برگزاری اختتامیه جشنواره حدود ۲۰ کیلومتر از کرمان فاصله داشت اما خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم مواجه شد به طوریکه حدود ۴۰۰۰ نفر در مراسم شرکت کردند.

وی بیان کرد: از آنجا که با اقبال و رضایت مردم از جشنواره هفت باغ روبرو شدیم قصد داریم در سال‌های بعدی نیز این برنامه ادامه یابد و هر سال بهتر، پربارتر و با رضایت حداکثری مردم همراه باشد.

سیاوشی در ادامه به پروژه‌های هفت باغ اشاره و اظهار کرد: هم اکنون تعداد ۲۳ رستوران، تالار و مجموعه گردشگری در هفت‌باغ علوی وجود دارد که این مجموعه را در کشور بی‌نظیر می‌کند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه تعداد ۶۰ هزار اصله درخت دست‌کاشت در مجموعه هفت باغ وجود دارد که به صورت قطره‌ای آبیاری می‌شوند و زیبایی این محور را چندین برابر کرده‌اند، گذشته نیز ۴۰۰ میلیون تومان جهت خریداری سم و کود درختان این محور هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان در کرمان افزود:  بخش عمده محور هفت‌باغ علوی را پروژه‌های گردشگری به خود اختصاص داده‌اند و در همین راستا از ۱۶ تا ۲۳ مردادماه جاری ۹ پروژه گردشگری در فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری که مهمترین آن پارک آبی و افتتاح رستوران آسیاب‌بادی خواهد بود، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

قرارگیری محور هفت‌باغ زیر پوشش گاز در آینده نزدیک

وی گفت: روز گذشته در نخستین بخش هفت باغ گاز تزریق شد و قرار است تا دو ماه آینده کل محور هفت باغ زیر پوشش گاز قرار گیرد و به طور کلی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین خدمات را به مردم ارائه کنیم و امیدواریم سرمایه‌گذاران نیز از طرح‌های مختلف استقبال کنند.

سیاوشی بیان کرد: در مدت هشت سال گذشته ما فهمیدیم که باید به خداوند اتکا کرده و دست به زانوی خودمان بگیریم و تلاش کنیم و خوشبختانه با روی کار آمدن دولت یازدهم نیز همکاری‌ها بیشتر نمود پیدا کرد و دستگاه‌ها نیز مانع ایجاد نکرده و در حد وسع خود یاری‌گر ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت‌های استاندار کرمان از محور هفت باغ نیز بسیار کمک کننده است و خوشبختانه هفت باغ راه خود را پیدا کرده و پیش می‌رود.

یادآوری می‌شود: در انتهای این نشست و با حضور مسوولین شرکت عمران هفت باغ علوی ماهان در کرمان، شرکت خدمات بازرگانی هزار، نماینده دادستانی و… سوییچ یک دستگاه خودروی لیفان به “آزاده پایدار” برنده جشنواره هفت‌باغ علوی اهدا شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها