کد خبر: 49555 | زمان مخابره: 14:54:08 - یکشنبه 4 مرداد 1394 | بدون نظر | |

برپایی غرفه محصولات بم در برج میلاد

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار بم گفت: غرفه محصولات صنعتی و خرمای بم در برج میلاد به مناسبت هفته فرهنگی کرمان برپا می‌شود.

خبرگزاری فارس: برپایی غرفه محصولات بم در برج میلاد

به گزارش نشانه نیوز، محمدعلی حاج‌جعفری در جلسه شورای فرهنگی پیرامون جشنواره شرق استان کرمان در تهران اظهار داشت: این جشنواره در برج میلاد تهران برگزار می‌شود که شهرستان بم با نام «بم، زلزله و میراث فرهنگی» در آن شرکت می‌کند.

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره هفته فرهنگی بیان نمادهای هویت فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و عمرانی شهرستان بم در تهران است که به نمایش گذاشته می‌شود و قصد داریم با برپایی این جشنواره هویت بم را مستحکم‌تر و به شکل بهتری برای ملت ایران به نمایش بگذاریم.

حاج جعفری در مورد برنامه‌های فرهنگی این جشنواره گفت: برنامه‌ها توسط کارگروه‌ها به تمام اداره‌های شهرستان بم ابلاغ شده است و غرفه‌های مجزایی را در اختیارشان قرار داده‌ایم و دو غرفه فروش خرما داریم که محصولات کشاورزی شهرستان بم را به نمایش می‌گذارند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار بم تصریح کرد: در بخش صنعت دو شرکت کرمان موتور و مدیران خودرو شرکت کرده‌اند و شرکت عمران بم غرفه مجزایی را به خود اختصاص داده است و در بخشی از این جشنواره نشستی در رابطه با زلزله تدارک دیده‌ایم و به اجرا می‌گذاریم.

حاج‌جعفری خاطرنشان کرد: افتتاحیه این جشنواره ۱۶ مرداد ماه ساعت ۲۰ است و در ۱۷ مرداد برنامه‌های بم از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار می‌شود و ساعت ۲۰ تا ۲۲ و ۳۰ دقیقه برنامه اهل قلم بم و هنرمندان و در ساعت ۲۲ و ۳۰ تا ۲۴ جشنواره فرهنگی به نمایش گذاشته می‌شود.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها