کد خبر: 49618 | زمان مخابره: 14:34:02 - چهارشنبه 7 مرداد 1394 | بدون نظر | |

پیشنهاد تفویض اختیارات به استان ها تایید شد

پیشنهادات مربوط به تفویض برخی اختیارات هیات وزیران به دستگاه های اجرایی استان مورد تایید کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دولت قرار گرفت.

به گزارش  نشانه نیوز، جلسه کمیسیون تخصصی امور اجتماعی و دولت الکترونیک دولت روز سه شنبه با حضور استاندار کرمان، استانداران منطقه پنج کشور و استانداران همدان و زنجان تشکیل شد.

بررسی پیشنهادات مربوط به تفویض برخی اختیارات هیات وزیران به دستگاه های اجرایی استان مهمترین دستور کار این جلسه بود و اکثر پیشنهادات مطرح شده در کمیسیون که از سوی هیات وزیران مامور بررسی این تفویض بود، مورد تایید اعضای کمیسیون قرار گرفت.

برپایه این گزارش نتایج جلسه امروز برای طرح و احیانا تصویب نهایی در جلسه ۱۵ مرداد هیات وزیران مطرح خواهد شد.

معاونان وزرای جهاد کشاورزی، راه و شهرسازی، نیرو، ورزش و جوانان، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، صنعت، معدن و تجارت و معاونان سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان حفاظت محیط زیست نیز در جلسه حضور داشتند.

پیشنهاد تفویض برخی اختیارات دولت به استان ها نخستین بار از سوی علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان مطرح شد و مورد استقبال استانداران منطقه پنج کشور قرار گرفت.

سرانجام در نشست استانداران منطقه ۵ کشور که اردیبهشت ماه امسال در کرمان و با حضور معاون حقوقی رییس جمهور برگزار شد این پیشنهادات تقدیم دکتر امین زاده شد تا در هیات دولت مطرح و بررسی شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها