کد خبر: 49654 | زمان مخابره: 14:40:41 - شنبه 10 مرداد 1394 | بدون نظر | |

واکنش نماینده مردم کرمان به استعفای مجدد شهردار

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای مجدد شهردار کرمان نیز با بیان اینکه حضور سیف الهی بعنوان شهردار کرمان بسیار اثرگذار و منشاء خیر و برکات بود، گفت: اگر هم ایشان از شهرداری برود پروژه های در دست اقدام بر روی زمین نخواهد ماند و طبق برنامه زمان بندی به جلو خواهد رفت.

 

به گزارش  نشانه نیوز، “محمدرضا پورابراهیمی” صبح امروز  ۱۰ مردادماه در همایش شوراهای شهری شهرستان کرمان با اشاره به اینکه تمام تلاش مجلس در راستای کمک به شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضایی مثبت است، گفت: محدود کردن اختیارات شوراها با روح دموکراسی همخوانی ندارد ضمن آنکه عملکرد شوراها و شهرداری های کرمان با دست خالی و کمبود بودجه قابل تقدیر است.

 

وی با بیان اینکه جنس شوراها بر آمده از رای مردم است، افزود: محدود کردن اختیارات شوراها با روح دموکراسی همخوانی ندارد.

 

پورابراهیمی با اشاره به اینکه بعضا طرح ها و لوایحی وجود دارد که محدودیت هایی برای شوراهای شهری ایجاد می کند، خاطر نشان کرد: تمام تلاش مجلس در راستای کمک به شوراهای اسلامی شهر و روستا در فضایی مثبت و کارآمد است.

 

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص استعفای مجدد شهردار کرمان نیز با بیان اینکه حضور سیف الهی بعنوان شهردار کرمان بسیار اثرگذار و منشاء خیر و برکات بود، گفت: اگر هم ایشان از شهرداری برود پروژه های در دست اقدام بر روی زمین نخواهد ماند و طبق برنامه زمان بندی به جلو خواهد رفت.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کارهای خیلی بزرگی در مدت مدیریت سیف الهی بعنوان شهردار انجام شد که امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل ماده ۱۸۰ مربوط به نمایندگان مجلس به شهرداری ها کمک شده است، ابراز امیدواری کرد: با اختصاص این مبلغ اقدامات خوبی در جهت رفاه عمومی شهروندان انجام شده باشد .

 

پورابراهیمی بیان کرد: در خصوص بودجه امسال هم از طریق ماده ۱۸۰ مبلغ خوبی در نظر گرفته شده است که با بررسی دقیق تر تا پایان هفته مصوب می شود.

 

نائب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس شورای اسلامی خطاب به فرماندار کرمان خواستار افزایش نشست های مشترک با شهرداران و اعضای شوراهای شهر برای بررسی بیشتر و اصلاح مصوبات شوراها شد و گفت: بررسی مصوبات از مرجع بالاتر مانند فرمانداری خوب است که اگر مواردی از چشم افتاده با دقت بیشتر بررسی شود.

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس عنوان کرد: ما نمایندگان مجلس نیز از اینکه بعد از مصوبه مجلس موضوع مورد نظر در شورای نگهبان مورد بررسی قرار می گیرد خوشحالیم و خدا را شاکریم که افرادی هستند تا در نظر گرفتن خیر و صلاح نظام مقدس اسلامی به منظور مصلحت نظام بررسی موضوعات را دارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها