کد خبر: 49701 | زمان مخابره: 16:30:18 - یکشنبه 11 مرداد 1394 | بدون نظر | |

یک زن و شوهر در جیرفت به قتل رسیدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: شامگاه شنبه در شهر درب بهشت مرکز بخش ساردوئیه این شهرستان یک زن و شوهر در خانه خود به قتل رسیدند.

 به گزارش نشانه نیوز، مجید رستمی افزود: مظنون این حادثه که پسر خانواده است، دستگیر شده است.

وی ادامه داد: قاتل با انگیزه شخصی وارد خانه شده و پدر را با ضربات چاقو و نامادری را هم با کوبیدن سنگ بر سرش به قتل رسانده که بلافاصله صحنه قتل بازسازی شد و اقدامات لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده است.

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت بیان کرد: دختر این خانواده ادعا دارد که برادرش مرتکب این قتل فیجع شده و هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد.

رستمی با اشاره به تعدد قتل ها در چند ماه اخیر در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هیچ یک از این قتل ها، شاخص های ناامنی محسوب نمی شود زیرا بیشتر جنبه خانوادگی و تسویه حساب شخصی دارد.

وی بیان کرد: دستگاه قضایی در این زمینه با هر گونه عوامل ناامنی برخورد قاطع می کند همانگونه که در اوایل سال جاری نیز چند حکم قصاص در کوتاه ترین زمان ممکن اجرا شد.

رستمی بیان کرد: برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی نیاز به فرهنگ سازی و توسعه فعالیت های فرهنگی در جامعه است و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی به تنهایی نمی تواند جلوی این گونه حوادث را بگیرد.

به گزارش ایرنا، شهر درب بهشت مرکز بخش ساردوئیه در فاصله ۸۰ کیلومتری شمال شهر جیرفت واقع شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها