کد خبر: 50535 | زمان مخابره: 15:00:37 - دوشنبه 9 شهریور 1394 | بدون نظر | |

کمک بلاعوض خندوانه به اجرای آبیاری نوین در جنوب کرمان

رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: شبکه نسیم و عوامل برنامه خندوانه برای اجرای طرح های آبیاری نوین در جنوب کرمان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض کردند.

به گزارش  نشانه نیوز،  سید یعقوب موسوی افزود: با مساعدت معاونت آب و خاک و صنایع وزارت جهاد کشاورزی مقرر شد چند طرح آبیاری به صورت پایلوت در مناطق محروم که ساکنان آن منطقه توانایی پرداخت خودیاری ندارند اجرا شود.

وی گفت: عوامل تولید کننده برنامه خندوانه و حامیان مالی این برنامه اجرای چند طرح را در منطقه جنوب کرمان عهده دار شدند و در همین راستا تولیدکنندگان این برنامه با حضور در جنوب کرمان از طرح هایی که قرار است اجرا شود، بازدید کردند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان اظهار کرد: ۸۵ درصد اعتبار اجرای این طرح ها را دولت بصورت بلاعوض پرداخت می کند و سهم خودیاری مردم ۱۵ درصد است.
وی افزود: با توجه به اینکه مردم این منطقه توان پرداخت سهم آورده خود را ندارند لذا سهم خودیاری این افراد توسط حامیان مالی شبکه نسیم و برنامه خندوانه پرداخت می شود.
موسوی گفت: با متقبل شدن پرداخت سهم خودیاری این افراد، ۱۸۰ هکتار از اراضی شهرستان رودبار جنوب به سیستم آبیاری نوین مجهز می شود.
سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان مستقل از مرکز استان فعالیت می کند و هفت شهرستان را زیر پوشش دارد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها