کد خبر: 50549 | زمان مخابره: 15:09:10 - دوشنبه 9 شهریور 1394 | بدون نظر | |

دو عضو شورای شهر کرمان از شهردار شدن انصراف دادند

دو عضو شورای اسلامی شهر کرمان از کاندیداتوری برای شهرداری کرمان کناره‌گیری کردند.

به گزارش  نشانه نیوز،  در نشست عمومی شورای اسلامی شهر کرمان، منصور ایرانمنش و علی‌اکبر مشرفی دو عضو شورای اسلامی شهر کرمان انصراف خود را از کاندیداتوری برای شهرداری کرمان اعلام کردند.

منصور ایرانمنش در خصوص کناره‌گیری خود از کاندیداتوری برای شهرداری کرمان گفت: اعتقاد دارم شهردار کرمان باید با مجموعه‌ مدیران ارشد استان تعامل، همکاری و ارتباط نزدیک داشته باشد؛ بنابراین، من به نظر مقامات ارشد استان احترام گذاشته و از کاندیداتوری برای شهرداری کرمان کناره ‌گیری کردم.

وی افزود: علیرغم اینکه تعدادی از همکاران در شهرداری و برخی اعضای شورا از کاندیداتوری من برای شهرداری کرمان استقبال و حمایت کردند، اما احساس کردم در صورت انتخاب به ‌عنوان شهردار کرمان، در ادامه‌ کار با مشکلاتی مواجه خواهم شد؛ بنابراین، به نظر مدیریت ارشد استان احترام گذاشتم.

ایرانمنش ادامه داد: نظر بر این بود در مدت‌ زمان باقیمانده تا پایان دوره‌ چهارم شورا، از پرسنل شهرداری و افرادی که نسبت به شهرداری شناخت دارند، به عنوان شهردار بهره‌گیری شود، به همین دلیل برای شهردار شدن ورود کردم.

ایرانمنش با بیان اینکه در حال حاضر انتخابات هیأت رئیسه‌ شورا را در پیش داریم و انتخاب شهردار هم در گرو انتخابات هیئت رئیسه است، گفت: به نظر می‌رسد تا انتخابات هیئت رئیسه‌ شورا برگزار نشود، انتخاب شهردار منتفی است.

علی‌اکبر مشرفی عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرمان نیز دلیل انصراف خود از شهرداری کرمان را مخالفت مدیران گروه صنعتی بارز بیان کرد.

وی افزود: مدیران گروه صنعتی بارز بیان کردند در شرایط حساس فعلی جدا شدن من از صنایع لاستیک بارز کرمان به صلاح نیست و به شدت با ماموریت و حتی استعفای من مخالفت کردند.



ارسال نظر


آخرین خبرها