کد خبر: 50599 | زمان مخابره: 14:51:06 - سه شنبه 10 شهریور 1394 | بدون نظر | |

برخورد جدی دستگاه قضایی با سودجویان مشاوران املاک

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: با سودجویان و فرصت‌طلبانی که به صورت‌ غیرقانونی اقدام به خرید و فروش املاک می‌کنند، برخورد جدی می‌شود.

خبرگزاری فارس: برخورد جدی دستگاه قضایی با سودجویان مشاوران املاک

 به گزارش نشانه نیوز، سیدمهدی قویدل با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات جاری در ارتباط با معاملات املاک از برخورد جدی و قانونی دستگاه قضایی با سودجویان و فرصت‌طلبانی که به صورت‌های غیر قانونی اقدام به خرید و فروش املاک می‌پردازند، خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده عده‌ای از سودجویان معاملات املاک بدون اطلاع از مالکیت فروشنده و بعضا با علم و اطلاع از عدم مالکیت وی و از جمله با معرفی اراضی یا زمین‌های بایر و خالی از سکنه به عنوان مال موضوع اقدام به خرید و فروش و انتقال اموال به ویژه اموال غیرمنقول می‌کنند.

قویدل افزود: به نحوی وقوع این جرم را برای فرصت‌طلبان و بزهکاران این مقوله تسهیل می‌کند، لذا بنگاه‌های معاملاتی و مشاوران املاک در زمینه انتقال و فروش مال قبل از هرگونه معامله و وقوع عقد بیع حتما در ارتباط مالکیت فروشنده تحقیق و از صحت اظهارات مطمئن شوند در غیر این‌صورت به عنوان معاونت در جرم تحت تعقیب و مجازات قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: مردم باید در خرید املاک توجه و دقت کافی را داشته باشند و در معاملات خود بر لزوم ارائه سند قانونی از طرف فروشنده تاکید داشته باشند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها