کد خبر: 50644 | زمان مخابره: 15:30:49 - چهارشنبه 11 شهریور 1394 | بدون نظر | |

تجهیزات فرودگاه جیرفت فراهم شود

فرماندارشهرستان جیرفت گفت: تلاش ما باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در زمینه تجهیزات فرودگاه بیش از دیگران باشد تا بتوانیم موفق شویم و مردم هم از تجهیزات فرودگاه رضایت داشته باشند.

 به گزارش  نشانه نیوز، احمد امینی روش ظهر امروز در نشست با نماینده شرکت ماهان در فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعطیلی چند ساله فرودگاه جیرفت باعث شد تا از بسیاری برنامه‌ها عقب بمانیم.

فرماندارشهرستان جیرفت بیان کرد: تلاش ما باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در زمینه تجهیزات فرودگاه  بیش از دیگران باشد تا بتوانیم موفق شویم و مردم هم از تجهیزات فرودگاه رضایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه زمینه مشارکت مردم در همه زمینه ها فراهم میکنیم تصریح کرد: باید فضاهای فرودگاه مناسب با شان مردم منطقه باشد و هر روز بهتر از قبل باشد.

امینی روش خاطرنشان کرد: پروازهای حمل و نقل بار در دستور کار قرار دارد که باعث جنگ روانی برای دلالان در فصل تولیدات کشاورزی منطقه می شود.

وی عنوان کرد: مردم منطقه در همه عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته و دارند و باید امکانات آن‌ها در همه زمینه‌ها تجهیز شود.

فرماندار جیرفت با بیان اینکه در برخی از موارد دلیل بدی آب و هوا پروازها کنسل شود افزود: مردم انتظار دارند ساعت تغییر و تعداد پروازها بر اساس شرایط موجود افزایش یابد.

وی تصریح کرد: ما باید خدمات به روز و مورد اعتماد مردم در پروازها ارائه کنیم و همچنین باید زمینه رقابت برای ارائه دهندگان خدمات در فرودگاه جیرفت فراهم شود.تسنیم

 



ارسال نظر


آخرین خبرها