کد خبر: 51758 | زمان مخابره: 15:52:15 - سه شنبه 14 مهر 1394 | بدون نظر | |

اعزام روحانی به روستاهای ریگان در ماه محرم

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت: در ماه محرم به منظور برگزاری مراسمات از مبلغان با تجربه دعوت به عمل آمده است و به تمام روستاهایی که آمادگی و درخواست روحانی داشته‌اند، روحانی اعزام می‌شود.

خبرگزاری فارس: اعزام روحانی به روستاهای ریگان در ماه محرم

به گزارش نشانه نیوز، حجت‌الاسلام محمدصادق نازلی  با اشاره به  نزدیکی ایام محرم حسینی اظهار داشت: حرکت نمادین کاروان اهل بیت (ع) در روز دوم محرم ریگان به مناسبت ورود کاروان اباعبدالله الحسین به صحرای کربلا در ریگان برگزار می‌‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مراسم با همکاری ۱۰ هیئت شهر ریگان، کانون مداحان و شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان ریگان برگزار می‌شود و در این مراسم مداحان مرثیه و نوحه ورود کاروان امام حسین (ع) را به کربلا بیان می‌کنند.

نازلی بیان داشت: در ماه محرم به منظور برگزاری مراسمات از مبلغان با تجربه دعوت به عمل آمده‌است و به تمام روستاهایی که آمادگی و درخواست روحانی داشته‌اند، روحانی اعزام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ریگان تاکید کرد: هدف از برگزاری تمام مراسمات تأثیرگذاری مطلوب دینی بر تفکر و عمل مخاطبان و شرکت‌کنندگان است و در این زمینه از ظرفیت و مشارکت ۱۰۰ هیئت مذهبی شهرستان استفاده می‌کنیم.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها