کد خبر: 51798 | زمان مخابره: 14:57:05 - چهارشنبه 15 مهر 1394 | بدون نظر | |

هفته ملی کودک آغاز شد

هفته ملی کودک به منظور ارج نهادن به کودکان از امروز چهارشنبه ۱۵ مهر با شعار ‘دنیا با لبخند کودکان زیباست’ آغاز شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان روز شمار هفته ملی کودک در آموزش و پرورش استان را اعلام کرد.
به گزارش نشانه نیوز،  حمید موذن زاده  از تشکیل کمیته برگزاری هفته ملی کودک با همکاری و مشارکت نهادها و ارگان های مربوط خبر داد و گفت: آیین جشن روز جهانی کودک با حضور مسئولان، والدین و صاحب نظران تعلیم و تربیت در مدارس سراسر استان کرمان برگزار می شود.
وی تجدید میثاق با شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا با حضور دانش آموزان، بازدید دانش آموزان از مراکز میراث فرهنگی، برگزاری نشست های تخصصی در حوزه رشد و تکامل اوان کودکی، عیادت از کودکان بیمار و بستری در بیمارستان ها و مراکز درمانی، بازدید نوآموزان و دانش آموزان از فعالیت ها و برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بازدید از مراکز خیریه نگهداری از کودکان را از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش در این هفته برشمرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان همچنین از برگزاری مسابقه انشانویسی با موضوع صلح و دوستی ویژه دانش آموزان مقطع ابتدایی و انجام مانور زلزله در ۱۸ مهر در یکی از مراکز پیش دبستانی همراه با آموزش پناه گیری و خروج ایمن با همکاری هلال احمر خبر داد.
بنابر روز شمار هفته ملی کودک در آموزش و پرورش استان کرمان امروز چهارشنبه ۱۵ مهر کودک، سلامت و ایمنی نام دارد.
همچنین پنجشنبه ۱۶ مهر کودک، هنر و میراث فرهنگی، جمعه ۱۷ مهر کودک، خانواده و رسانه، شنبه ۱۸ مهر کودک، کتاب و کتابخوانی، یکشنبه ۱۹ مهر کودک، محیط زیست و منابع طبیعی، دوشنبه ۲۰ مهر کودکان دنیا، صلح و دوستی و سه شنبه ۲۱ مهر کودک، آموزش و تربیت اسلامی نامگذاری شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها