کد خبر: 51807 | زمان مخابره: 15:04:19 - چهارشنبه 15 مهر 1394 | بدون نظر | |

مهلت ۲ روزه برای تهیه دفترچه و برچسب سرویس مدارس

فرمانده پلیس راهور رفسنجان گفت: سرویس‌های مدارس تا پایان هفته دفترچه کار و برچسب تهیه کنند.

خبرگزاری فارس: مهلت 2 روزه برای تهیه دفترچه و برچسب سرویس مدارس

به گزارش  نشانه نیوز، رضا سالاری در حاشیه نواختن زنگ همیار پلیس در دبستان پسرانه فرهنگیان با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: هر شهروند باید خودش همیار پلیس باشد و با رعایت قوانین راهنمایی رانندگی به قانون احترام بگذارد.

وی بیان داشت: دانش‌آموزان همیار پلیس با تذکر دادن قوانین راهنمایی و رانندگی به پدر و مادر در رعایت نظم و قانون دخیل هستند.

سالاری عنوان کرد: ۹۰ خودرو سرویس مدارس کنترل شده که اکثر آنها فاقد دفترچه کار و برچسب بودند که تا آخر هفته مهلت دارند نسبت به تهیه دفترچه کار و نصب برچسب اقدام کنند.

سیدکاظم حسینی‌پور نیز در این آیین با بیان اینکه اگر بخواهیم جامعه‌ای خوب داشته‌باشیم، باید آموزش را از کودکان دبستان آغاز کنیم، اظهار داشت: اگر دانش‌آموز دبستانی مقررات راهنمایی رانندگی را یاد بگیرد به‌عنوان همیار پلیس شناخته می‌شود، اجازه نمی‌دهد، پدر و مادرش خلاف مقررات راهنمایی رانندگی عمل کنند و خودش نیز زمانی که بالغ شد، قوانین را رعایت می‌کند.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه تلاش زیادی دارد و دانش‌آموزان وظیفه دارند در کنار درس با رعایت اخلاق اسلامی به بزرگترها احترام به قانون را یاد بگیرند و خوب درس بخوانند تا در آینده فردی مفید برای جامعه باشند و قدردان تلاش پلیس باشند.

 در پایان این مراسم به دانش‌آموزان کارت همیار پلیس ارائه شد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها