کد خبر: 51810 | زمان مخابره: 15:09:47 - چهارشنبه 15 مهر 1394 | بدون نظر | |

کرمان میزبان فستیوال اتومبیل‌رانی کشور است

رئیس هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان کرمان گفت: فستیوال ورزشی اتومبیل‌رانی کشور اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش  نشانه نیوز، صبح امروز رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان با اعضای قهرمان این تیم در مسابقات کشوری «اسلالوم» دیدار کرد.

در این دیدار علی بابایی با ابراز خرسندی از کسب عنوان قهرمانی تیم کرمان در این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات نشان داد اشل تیم کرمان از سطح ملی بالاتر است و این تیم می‌تواند با تعداد بالاتری در مسابقات بعدی بدرخشد.

رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان گفت: هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری کرمان در صدد است ضمن آماده سازی فضای فیزیکی مورد نیاز این رشته، با شناسایی و جذب استعدادهای استان و برگزاری دوره‌های آموزشی همراه با ارائه گواهینامه در پیشرفت این رشته جذاب موثر باشد.

وی از اختصاص ۱۰ هکتار زمین به هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری کرمان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم ضمن ایجاد پیست استاندارد اتومبیل رانی در کرمان، پیست‌های شهرستانی را نیز توسعه دهیم.

رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان در ادامه تصریح کرد: اردیبهشت ماه هیئت اتومبیل رانی کرمان برگزارکننده فستیوال ورزشی است تا ضمن تقدیر از مقام آورندگان این رشته، جامعه ورزشی اتومبیل رانی کرمان را معرفی کرده و مسئولان رده بالای استان را با خود همراه کنیم.

وی با بیان این که برنامه‌ای برای آماده سازی هیئت‌های ورزشی شهرستان‌ها داریم تاکید کرد: جذابیت و هیجان این رشته ورزشی و تاثیر آن بر سلامت شهروندان ما را بر آن داشت با حمایت بیشتر و توجه به استعدادهای استان، رتبه های برتر این رشته در کشور را کسب کنیم.

بابایی شهروندان کرمانی را عضو هیئت دانست و افزود: قصد داریم در هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری کرمان، آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک جامعه اتومبیل رانی استان را در دستور کار قرار دهیم.

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت و پیشرفت اعضای تیم اتومبیل رانی استان، از برگزاری جلسات ماهانه با روسای هیئت‌های شهرستانی و ایجاد همدلی بین اعضا خبر داد.



ارسال نظر


آخرین خبرها