کد خبر: 51818 | زمان مخابره: 15:18:49 - چهارشنبه 15 مهر 1394 | بدون نظر | |

ثبت نام از شیرخوارگان حسینی علیه السلام در مسجد صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کرمان

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) استان کرمان از ثبت نام شیرخوارگان حسینی در مسجد مقدس صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کرمان خبر داد و افزود: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری مراسم در ۵ قاره جهان شده است.

به گزارش  نشانه نیوز،  محمد مباشری پور، مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) استان کرمان با اشاره به اینکه مراسم شیرخوارگان حسینی برای سیزدهمین سال متوالی در مهدیه مسجد مقدس صاحب الزمان (عجل الله تعالی) کرمان برگزار می شود، گفت: این مراسم همزمان با سراسر کشور در صبح روز جمعه «۲۴ مهر» مصادف با دومین روز از ماه محرم پس از قرائت دعای ندبه برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام از شیرخوارگان حسینی برای ساماندهی و تحویل لباس و کارت حضور از تاریخ« ۹ مهر» جاری در مهدیه آغاز شده است، افزود: والدین شیرخوارگان می توانند تا تاریخ ۲۲ مهر از ساعت ۱۶ الی ۱۸ برای ثبت نام در مهدیه مراجعه کنند.

مباشری پور با بیان اینکه در سال گذشته ۳ هزار و ۷۲۲ شیرخواره برای حضور در مراسم شیرخوارگان حسینی مهدیه ثبت نام کردند، خاطر نشان کرد: به همه ثبت نام شوندگان، کارت عضویت، لباس، نبات تبرکی، برچسب پشت شناسنامه و سربند اهدا می شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم در ۳ هزار و ۱۰۰ نقطه از کشور اسلامی ایران برگزار می شود، گفت: همچنین برنامه ریزی برای برگزاری مراسم در ۵ قاره جهان و سایر کشورهای دنیا همانند سال گذشته توسط مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) کشور شده است.

مسئول مجمع جهانی حضرت علی اصغر (علیه السلام) استان کرمان با بیان اینکه به منظور ترویج نام مبارک حضرت علی اصغر (علیه السلام) همه ساله برنامه های ویژه ای از طرف هیئت امنای مهدیه در نظر گرفته می شود، افزود: به شیرخوارگان ثبت نام شده با نام علی اصغر در سالروز تولدشان ضمن مراجعه و تبریک، هدایایی نیز اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: در سال های گذشته تعداد زیادی از شیرخوارگانی که از بیماری رنج می بردند با اعلام والدین در این مراسم شفا گرفتند.

گفتنی است، مراسم شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم به صورت سراسری در سراسر ایران اسلامی برگزار می شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها