کد خبر: 53213 | زمان مخابره: 15:45:44 - سه شنبه 3 آذر 1394 | بدون نظر | |

به همت سربازان گمنام امام زمان(عج)/انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در کهنوج

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از انهدام یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) که قصد انتقال این محموله از نقاط مرزی کشور به سایر استان‌ها داشتند، در شهرستان کهنوج استا کرمان خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، “مسعودمعاذالهی” در تشریح جزئیات این خبر افزود: اداره اطلاعات شهرستان کهنوج  با دستور مقام قضایی، طی یک درگیری مسلحانه  که به مدت دو ساعت بطول انجامید، مامورین موفق شدند سه نفر از قاچاقچیان بنامهای «ن. ب» ، «م. ح» و «م. ب» به هلاکت برسانند و یک نفر دیگر از قاچاقچیان به نام «ک. ب» نیز مجروح و دستگیر گردیده است.

این مقام قضائی اعلام کرد: در این عملیات ۱۰۲۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، سه قبضه سلاح کلاش، ۱۲ تیغه خشاب، یک دستگاه نیسان و یک دستگاه پژو ۴۰۵ کشف و ضبط شد..

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پلیس اطلاعت و امنیت فرماندهی انتظامی شهرستان کهنوج نیز شامگاه شب گذشته موفق به دستگیری فردی با ۳۱۲ قوطی مشروبات الکی شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج با بیان اینکه متهم با صدور قرار بازداشت موقت راهی زندان شده است اعلام کرد: متهم قصد انتقال مشروبات الکلی را از شهرستان میناب به یکی از دیگر از شهرهای استان را داشت که توسط پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی  شهرستان کهنوج شناسایی و دستگیر شده است

 



ارسال نظر


آخرین خبرها