کد خبر: 53221 | زمان مخابره: 15:53:49 - سه شنبه 3 آذر 1394 | بدون نظر | |

۲ فروند هواپیمای آموزشی در کرمان وارد چرخه پرواز شد

۲ فروند هواپیمای آموزشی با حضور معاونان استاندار کرمان و شماری از مسئولان در مرکز آموزشی علمی کاربردی هواپیمایی ماهان وارد چرخه پرواز شد.

به گزارش  نشانه نیوز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان روز سه شنبه در این آئین گفت: در شرکت هواپیمایی ماهان در زمینه آموزش خلبان ها و نیروهای هوایی پیشرفت خوبی صورت گرفته است و تجهیزات خوبی را در اختیار داریم.

حمید ذکاء اسدی بیان کرد: خطوط هوایی ماهان پیشرفت خوبی داشته و این پیشرفت حاصل تلاش و کوشش همه افرادی است که از ابتدا در راه اندازی این شرکت هواپیمایی دست اندرکار بودند.
وی گفت: هواپیماهای آموزشی امروز شاید برای کسانی که در این مقطع به کار هوانوردی و تحصیل در این رشته فعالیت می کنند موضوع جالبی باشد ولی جالب تر برای ماست که توفیق داشتیم در راه اندازی تشکیلات شرکت ماهان در گذشته فعالیت کنیم.
معاون استاندار کرمان گفت: جالب و خاطره انگیز است در روزهای اول تشکیل شرکت هواپیمایی کاپیتان حسنی اولین مدیرعامل شرکت هواپیمایی که از خلبانان به نام کشور است آرزو می کردند آیا می شود غیر از توپولوف روسی هواپیمای جدیدی داشته باشیم و جای ایشان خالی است که امروز ببینند نه تنها هواپیماهای جدید داریم بلکه پیشرفته ترین یگان هوایی در اختیار شرکت های هواپیمایی است.
وی به هفته بسیج اشاره کرد و افزود: ما مدیون دلاورمردانی هستیم که از سرزمین اسلامی دفاع کردند و یکی از این فرماندهان سردار حمید عرب نژاد است که تلاش و کوشش زیادی در پیشرفت شرکت ماهان داشتند.
ذکاء اسدی اظهار کرد: ما باید تلاش این دلاورمردان، نیروهای فنی و عملیاتی که در بخش های مختلف فعالیت کردند و شرکت ماهان را به این مرحله رساندند، قدر بدانیم.
وی خطاب به دانشجویان مرکز علمی کاربردی هواپیمایی ماهان گفت: خود را به علم روز مجهز کنید و باید کیفیت از نظر علمی بالاترب رود و به این جمله همیشه توجه داشته باشید.
معاون استاندار کرمان افزود: در کارهای زمینی هر اشتباهی قابل جبران است ولی همیشه در کار هوایی اولین اشتباه آخرین اشتباه است و قابل جبران نیست و همیشه این مسئله را رعایت کنید.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: در کار هوایی امنیت و سلامتی از همه مسایل مهمتر است.
مسئول مرکز آموزشی علمی کاربردی هواپیمایی ماهان نیز در حاشیه این آئین به خبرنگار ایرنا گفت: امروز ۲ فروند هواپیمای ۲۰۱۵ آموزشی با مارک تکنام افتتاح شد و با این ۲ فروند مجموع هواپیماهای آموزشی به ۱۶ فروند رسید.
شمس علی نقوی افزود: همچنین امروز اولین دوره فارغ التحصیلی دانشجویان مرکز علمی کاربردی شرکت هواپیمایی ماهان مرکز کرمان برگزار شد.
وی گفت: ظرفیت و زیرساخت های علمی خوبی برای استان کرمان فراهم و سعی شده است استانداردهای بخش هواپیمایی را رعایت کنیم.
همچنین در این آئین با حضور معاون سیاسی و امنیتی و معاون عمرانی استاندار، فرماندار کرمان و مسئولان دانشگاهی ۲۵ نفر از دانشجویان مرکز آموزشی علمی کاربردی هواپیمایی ماهان مدرک دانش آموختگی خود را دریافت کردند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها