کد خبر: 53224 | زمان مخابره: 15:55:41 - سه شنبه 3 آذر 1394 | بدون نظر | |

ساخت کلینیک پزشکی در جیرفت آغاز شد

عملیات اجرایی ساخت کلینیک جامع پزشکی در جیرفت آغاز شد.

به گزارش نشانه نیوز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح که با حضور فرماندار جیرفت برگزار شد گفت: زیربنای این کلینیک درمانی سه هزار و ۱۵۹ متر است که مشابه آن در شهرستان کهنوج وجود دارد.

محمدرضا محمدی ساردو افزود: اعتبار این طرح ۷۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می باشد که از محل منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین می شود و اعتبار فاز نخست این محل جذب شده است.
وی بیان کرد: این درمانگاه در سه طبقه شامل بخش های درمانگاه زنان، ارتوپدی، داخلی، اطفال و سایر رشته های تخصصی پزشکی احداث می شود.
وی گفت: آزمایشگاه، داروخانه و رادیولوژی از دیگر بخش های این درمانگاه است و تمامی خدماتی که یک بیمار با مراجعه به این درمانگاه نیاز دارد ارایه می شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: در این مجموعه کلینیک های فیزیوتراپی و شنوایی سنجی هم در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه این مجموعه کلیینک متمرکز و جامع است افزود: با آغاز کار این درمانگاه تمامی بخش ها را تجهیز و پزشکان متخصص را مستقر می کنیم تا خدمات مطلوبی به مراجعه کنندگان ارایه دهیم.
محمدی ساردو با بیان این که احداث و تجهیز این درمانگاه دو سال طول می کشد گفت: برای رفاه مردم ساختمانی در بلوار پاسداران اجاره شده که پس از تجهیز طی دو هفته آینده به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به تراکم جمعیتی در درمانگاه های بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان آیت الله کاشانی خدمات بطور مطلوب ارایه نمی شد لذا امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی این کلینیک بزرگ و متمرکز هستیم تا بتوانیم خدمات نظام سلامت را هرچه بهتر به مردم ارایه کنیم.
فرماندار جیرفت هم ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج یکی از بهترین یادگاران امام خمینی (ره) و پشتوانه مسلمانان جهان است.
احمد امینی روش افزود: فرهنگ بسیج باید در جامعه نهادینه شود و در این مسیر گام برداریم.
وی بیان کرد: با وجود محدودیت های مالی دولت نظم و انضباط مالی خوبی را حاکم کرده و گام های خوبی در زمینه سلامت برداشته شده است.
وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خدمات بسیار خوبی در شهرستان جنوبی کرمان انجام داده که این فعالیت ها نتیجه وفاق و همدلی است.
دانشگاه علوم پزشکی جیرفت هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، فاریاب، رودبار جنوب، کهنوج، منوجان و رودبار را زیر پوشش دارد.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها