کد خبر: 53277 | زمان مخابره: 16:21:44 - چهارشنبه 4 آذر 1394 | بدون نظر | |

ویزیت رایگان ‌ساکنان مناطق عشایری ریگان

رئیس شبکه و مرکز بهداشت ریگان گفت: ۴۶۳ بیمار در مناطق عشایری ریگان به صورت رایگان معاینه شدند.

خبرگزاری فارس: ویزیت رایگان ‌ساکنان مناطق عشایری ریگان

 به گزارش نشانه نیوز، فردین حشمتی  اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما در مناطق کوهستانی و عشایری ریگان، چهار اکیپ پزشکی بیش از ۴۶۳ بیمار را به صورت رایگان معاینه کرده و داروهای مورد نیاز را به آنها تحویل دادند.

وی افزود: دانش‌آموزان عشایر مناطق دهنه عباسعلی و گوره‌ای شهرستان ریگان نیز با حضور اکیپ‌های پزشکی مورد معاینه قرار گرفتند.

حشمتی گفت: با توجه به اینکه احتما‌ل بیماری سرماخوردگی در این فصل زیاد است در تمام‌ مناطق کوهستانی ریگان اکیپ‌های پزشکی مستقر می‌شوند.

وی عنوان کرد: بیمارانی که وضعیت آنها حاد باشد برای درمان به بیمارستان بم اعزام می‌شوند.

‌۳۲ راه روستایی ریگان بازگشایی شد ‌

رئیس اداره راه و شهرسازی ریگان گفت: ۳۲ راه سیل‌زده ریگان در مناطق کوهستانی بازگشایی و تردد در این روستاها امکانپذیر شد‌.

سعید شهسوار‌پور اظهار داشت: طی سه روز گذشته بر اثر بارش شدید باران و جاری شدن سیل، راه ارتباطی ۳۲ روستا کاملا مسدود شده بود که با تلاش اکیپ‌های راهداری بازگشایی شدند.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه این روستاها در مناطق صعب‌العبور و عشایری ریگان هستند، بازگشایی این محورها به سختی انجام شد.

شهسوار‌پور تصریح کرد: به زودی محور ریگان به رودبار از قسمت دهنه عباسعلی شهرستان ریگان احداث می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه این محور به دلیل قرار گرفتن یک گردنه تردد به سختی انجام می‌شد با پیگیری‌های صورت‌گرفته این محور احداث  و جاده ریگان به رودبار متصل می‌شود.

شهسوار‌پور افزود: با احداث جاده ریگان به جاسک در شهرستان ریگان بیش از ۵۰ روستا از راه مناسب بر‌خوردار می‌شوند.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها