کد خبر: 53319 | زمان مخابره: 10:13:02 - پنجشنبه 5 آذر 1394 | بدون نظر | |

کشف لودر سرقت شده شهرداری بم پس از ۱۱ سال

شهردار بم گفت: پس از ۱۱ سال یکی از لودرهای شهرداری بم که در هفته دوم زلزله به سرقت رفته بود در یکی از پارکینگ‌های شهر نی‌ریز استان فارس کشف شد.

خبرگزاری فارس: کشف لودر سرقت شده شهرداری بم پس از 11 سال

به گزارش  نشانه نیوز ، علیرضا ریاضی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شهرداری بر مبنای بودجه سالانه که به شورا پیشنهاد و مصوب می‌شود، کارهای خود را برنامه‌ریزی می‌کند و می‌طلبد همشریان عزیز همکاری لازم را با ما داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرک رزمندگان امسال خدمات خوبی داشتیم و پروژه‌های قابل قبولی شروع کردیم که از جمله می‌توان به احداث دو پارک محله‌ای، اصلاح جداول و اجرای طرح آبیاری تحت فشار اشاره کرد.

شهردار بم تصریح کرد: پس از ۱۱ سال یکی از لودرهای شهرداری بم که در هفته دوم زلزله به سرقت رفته بود در یکی از پارکینگ‌های شهر نی‌ریز استان فارس کشف شده و در حال بازگشت به شهرستان بم است.

ریاضی افزود: احداث پارک بانوان در مرحله اول با اجرای حصار آغاز و پیش‌بینی می‌شود با اعتباری بیش از ۱٫۵ میلیارد تومان این پروژه به اتمام برسد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد آسفالت و پیاده‌روسازی معابر سطح شهر گفت: قرارداد ایجاد ۶۰ هزار مترمربع پیاده‌رو با پیمانکاران بسته شده که کار در حال انجام است و بحث آسفالت هم از طریق ماشین‌آلات شهرداری و هم پیمانکاران صورت می‌گیرد و برای امسال مبلغ ۴ میلیارد تومان قرارداد منعقده شده است.

شهردار بم با اشاره به اجرای پروژه شبکه داخلی گاز در شهر بم عنوان کرد: توقع ما از همشهریان این است که به دلیل اجرای پروژه گاز تا اتمام این پروژه به ما فرصت دهند تا ما مجبور نباشیم، آسفالتی که تازه انجام شده، تخریب شود.

ریاضی در مورد مقابله با حاشیه‌نشینی خاطرنشان کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، تشکیل پرونده برای واحدهای غیرمجاز و تفکیک آنها با ساخت و سازهای مجاز در حاشیه شهر انجام شده و از مردم می‌خواهیم که از هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برای حفظ جان خودداری کرده و در صورت مشاهده آن را به شهردار گزارش دهند.

شهردار بم با تقدیر از مدیران منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید و کارخانجات خودروسازی بیان داشت: یکی از کمک‌های خوبی که طی دو سه سال گذشته به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها شدهٰ اعتبارات ارزش افزوده است که از طریق ارگ جدید به ما پرداخت شده و ما توانستیم پروژه‌های خوبی اجرا کنیم.فارس

 



ارسال نظر


آخرین خبرها