کد خبر: 53387 | زمان مخابره: 15:44:19 - شنبه 7 آذر 1394 | بدون نظر | |

هیات مدیره جدید نظام مهندسی ساختمان کرمان آغاز به کار کرد

اعتبار نامه اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان در دوره هفتم به اعضای جدید هیات مدیره تقدیم شد.

به گزارش نشانه نیوز،  مدیرکل اداره راه و شهرسازی کرمان و رئیس هیات قائم مقامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان روز پنجشنبه در این آئین گفت: اعضای هیات مدیره دوره هفتم که انتخاب شدند افراد پرتلاش، با تجربه، دارای سابقه درخشان و بیشتر آنان از اساتید و نخبگان دانشگاهی هستند.
خداداد مقبلی افزود: ۵۵ نفر از افراد دارای صلاحیت در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان نامزد شدند که از این تعداد ۱۳ نفر به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و شماری هم به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی گفت: با تقدیم اعتبارنامه های اعضای جدید، کار هیات مدیره دوره هفتم از امروز شروع می شود.
وی با قدردانی از هیات قائم مقامی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان که حدود چهار ماه مسئولیت این حوزه را بر عهده داشت افزود: هیات مدیره های پیشین سازمان نظام مهندسی نیز اقدامات خوبی را انجام داده اند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان بیان کرد: منتخبان دوره هفتم با تلاش و پشتکار، کارها و برنامه های باقی مانده را پیگیری و مشکلات را حل کنند چرا که با توجه به تاکیداتی که در حوزه پدافند غیرعامل است، هنوز کاری در این زمینه انجام نشده و همچنین در حوزه اقتصاد مقاومتی کارهای زیادی وجود دارد که هیات مدیره جدید، این امور مهم را با پیگیری و حساسیت بالایی مدنظر قرار دهد.
وی گفت: امیدواریم در این دوره بتوانیم در راستای ساماندهی امور نظام مهندسی ساختمان استان گام های موثری برداریم و اعضای هیات مدیره جدید با تعامل و همفکری که با کل اعضا، مجمع مهندسین و اداره کل راه و شهرسازی دارند مسائل و مشکلات موجود را برطرف کنند.
این آئین با حضور منوچهر شیبانی اصل مدیرکل دفتر سازمان های نظام مهندسی و تشکل های حرفه ای وزارت راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.



ارسال نظر


آخرین خبرها