کد خبر: 53407 | زمان مخابره: 14:24:31 - یکشنبه 8 آذر 1394 | بدون نظر | |

در نشست فرماندار بم با گروه کویرنوردی اتریش بیان شد/ بم از مقصدهای اولیه گردشگران خارجی

در نشست فرماندار بم با گروه کویرنوردی اتریش بیان شد، بم از مقصدهای اولیه گردشگران خارجی است.

خبرگزاری فارس: بم از مقصدهای اولیه گردشگران خارجی

به گزارش  نشانه نیوز، رضا اشک در دیدار با گروه کویرنوردی اتریش اظهار داشت: امیدوارم سفر خوبی به شهرستان بم داشته باشید، منطقه بم منطقه وسیعی از زیباهای طبیعی است.

فرماندار بم افزود: شهرستان بم و ارگ تاریخی آن نشان‌دهنده فرهنگ کهن و شگفتی‌هایی است که برای هر گردشگری لذت‌بخش است و از گردشگران خارجی به منظور حضور در این منطقه دعوت کرده و در راستای تامین امکانات مورد نیاز آنها گام بر می‌داریم.

وی عنوان کرد: کمک مردم دنیا به زلزله بم به عنوان یک سنبل و نماد برای همه جهانیان شناخته شده و شهرستان بم پس از زلزله دی‌ماه ۸۲ به همت شهروندانش و به کمک دولت و نظام جمهوری اسلامی بازسازی شد.

وی افزود: زلزله سال ۸۲ بم را ویران کرد و با همبستگی جهانیان و امدادرسانی به موقع بازسازی شد و من به عنوان فرماندار این شهرستان از همه کشورهایی که یاری‌رسان مردم بم بودند، تشکر می‌کنم.

در ادامه این نشست مهرداد قزوینیان نماینده شرکت گردشگری اظهار داشت: این شرکت با تورهای فراوانی در سطح کشور همکاری دارد و در این گروه به ۱۵ کویر دنیا سفر کرده است.

وی با بیان اینکه این گروه در سفر به کویر لوت شگفت‌زده شده و لذت بردند، خاطرنشان کرد: بم می‌تواند مبدا کویرنوردی دنیا باشد و کویرگردی لوت از بم آغاز شده و به استان سیستان و بلوچستان گسترش داده شود.

قزوینیان بیان داشت: تمام شرکت‌های توریستی جاذبه‌های اصفهان را نشان می‌دهند، در صورتی که در شهرستان بم جاذبه‌های کویر و روستاها بکری وجود دارد.

وی ادامه داد: این تور گردشگری اتریشی به ۱۵ کویر دنیا سفر کرده است که بازتاب جهانی داشته و ایران نیز مقصد جهانگردی شده و از مقصدهای اولیه آنها بم است. در سال آینده نیز توریست‌های آلمانی از کشور ایران بازدید می‌کنند که یکی از اهداف گردشگری آنها شهرستان بم است.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها