کد خبر: 55520 | زمان مخابره: 17:25:24 - یکشنبه 18 بهمن 1394 | بدون نظر | |

آزمایشگاه مرکز بهداشت در مانی شهر باغین افتتاح شد

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه فجر آزمایشگاه مرکز بهداشت درمانی شهر باغین کرمان افتتاح شد

به گزارش نشانه نیوز،  مراسم افتتاحیه آزمایشگاه مرکز بهداشت درمانی شهر باغین کرمان با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام شجاعی امام جمعه باغین در محل مرکز بهداشت در مانی شهر باغین برگزارشد.
در این مراسم خانم یزدانپناه مدیر مرکز بهداشت درمانی شهر باغین با بیان اینکه عملیات تجهیز آزمایشگاه این مرکز با اعتباری بالغ بر پنجاه میلیون تومان انجام شده است، گفت با افتتاح آزمایشگاه مراجعات مردم به مرکز استان برای انجام آزمایشات عمومی بسیار کم می شود.
وی با اشاره به اینکه پاسخ آزمایشات انجام شده به صورت ۲ روزه داده می شود، افزود ؛ در این آزمایشات درمانی از جمله چربی خون، قند خون، اوره و کراتین، ادار و مدفوع، کبدی و زردی انجام می شود.
پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور نیز در حاشیه این مراسم با تقدیر از تلاشهای پرسنل مرکز بهداشت و درمان شهر باغین، گفت اقدامات انجامشده در طول سالهای انقلاب نشان از انقلابی مردمی و حامی مظلومان و مستضعفان است.
وی خاطر نشان کرد: در دور افتاده ترین نقاط کشور اقداماتی در حال انجام است که همه دست آوردهای نظام اسلامی برای خدمتگزاری به مردم است.
پورابراهیمی تاکید کرد: همه اقدامات انجام شده را باید پای نظام نوشت و نوشتن آن بعنوان عملکرد اشخاص خیانت به نظام اسلامی است.



ارسال نظر


آخرین خبرها