کد خبر: 55528 | زمان مخابره: 14:39:18 - دوشنبه 19 بهمن 1394 | بدون نظر | |

۲۱ بهمن؛ آخرین فرصت ثبت نام مالکان تاکسی های فرسوده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان گفت: مالکان تاکسی های فرسوده فقط تا ۲۱ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

به گزارش نشانه نیوز، مجید عسکری با اشاره به اطلاعیه قبلی این سازمان مبنی بر آغاز طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری افزود: لازم است مالکان تاکسی های فرسوده هرچه سریع تر و تا تاریخ ۲۱ بهمن ماه ثبت نام کنند.
وی تصریح کرد: این طرح در راستای نوسازی ۹۰ هزار دستگاه تاکسی در کل کشور اجرا می شود که ما در کرمان حدود ۱۰ هزار تاکسی فرسوده بالای ۱۰ سال داریم.
وی گفت: با توجه به اینکه ناوگان فرسوده در آلودگی هوا تاثیر زیادی دارد و هم سیستم پر هزینه ای برای تاکسی داران است امیدواریم همه دارندگان تاکسی های فرسوده از این شرایط مطلوبی که دولت فراهم کرده است، استفاده کنند تا شاهد ناوگان جدید و فعال برای ارائه خدمات مطلوب به مردم باشیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمان افزود: برای تعویض این خودرو ها مبلغ ۲۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته شده است و مبلغ پنج میلیون تومان هم قیمت اسقاط خودرو محاسبه خواهد شد.
وی بیان کرد: مبلغی هم در حدود شش درصد به عنوان کاهش نرخ سود تسهیلات در نظر گرفته شده است.
عسکری گفت: مالکان تاکسی های فرسوده باید تا پایان ساعت کاری دفاتر پیشخوان دولت به این دفاتر مراجعه کرده و با در دست داشتن سند خودرو همراه با اصل کارت ملی، کارت خودرو و مدارک تاکسیرانی خود، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
اجرای طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی در شهرهای کشور از ۱۲ بهمن آغاز شد.
کنترل و تایید اطلاعات و مراجعه داوطلب به بانک و مراکز اسقاط خودرو مراحل بعدی این طرح پس از اتمام ثبت نام عنوان شده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها