کد خبر: 55531 | زمان مخابره: 14:41:28 - دوشنبه 19 بهمن 1394 | بدون نظر | |

نخستین یادواره شهدای روحانی شرق کرمان برگزار شد

نخستین یادواره شهدای روحانی شرق استان کرمان در شهرستان ریگان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای روحانی شرق کرمان برگزار شد

به گزارش نشانه نیوز، ، پیش از ظهر امروز و با حضور ائمه جمعه شرق و رئیس حوزه‌های علمیه استان کرمان، یادواره ۱۳ روحانی شرق استان در شهرستان ریگان برگزار شد.
حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی امام جمعه ریگان اظهار داشت: شهدا برای این رفتند تا دیگران برای ما تصمیم نگیرند و ما روی پای خود بایستیم و مملکت خود را آباد کنیم.
وی افزود: شهدا درس استقامت و پایمردی و صبر در مقابل مشکلات را به ما آموختند و لحظه‌ای امام را تنها نگذاشتند و ما هم باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و ولایت و نظام را تنها نگذاریم.
وی افزود: اکنون دشمنان درصدد راه‌های نفوذ هستند و ما باید راه‌های نفوذ دشمن را شناسایی کنیم و جلوی نفوذ را بگیریم.
امام جمعه ریگان گفت: شهدا همیشه زنده‌اند و به ما درس می‌دهند و به عنوان رهبران زنده‌ای هستند که ما باید از آنها الگو بگیریم.
حجت‌الاسلام قاسم دانشی امام جمعه بم نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: درسی که شهدا به ما آموختند درسی بود که تا پای جان ایستادند در راه آن هدف متعالی و ارزشمندی برای خود داشتند.
وی بیان کرد: همه ما باید رهرو راستینی برای امام و شهدای گرانقدر باشیم و شهدای ما توقع دارند راهشان را به شایستگی ادامه دهیم و آنچه از ما توقع دارند حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات است.
مسئول برگزاری یادواره شهدای روحانی شرق استان کرمان گفت: به همت پایگاه طلاب حوزه علمیه علی‌بن ابیطالب (ع) و ناحیه مقاومت سپاه و دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب‌شرق کشور، نخستین یادواره ۱۳ شهید روحانی شرق استان در ریگان برگزار شد.
حجت‌الاسلام غلامرضا ابراهیم‌آبادی اظهار داشت: برنامه این یادواره علاوه بر برگزاری یادواره شهدا بررسی شخصیت شهید روحانی «احمد برزنگ» است.

 



ارسال نظر


آخرین خبرها