کد خبر: 55564 | زمان مخابره: 14:27:19 - سه شنبه 20 بهمن 1394 | بدون نظر | |

گرد و خاک آسمان کرمان را فرا گرفت

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: گرد و خاک موجود امروز (سه شنبه) در هوای شهر کرمان به علت وزش باد نسبتا شدیدی است که روز گذشته همراه با گرد و غبار در برخی از نقاط استان بوده است.

به گزارش نشانه نیوز، “حمیده حبیبی” در گفت و گو یی، در خصوص گردو غبار موجود در هوای کرمان گفت:  گرد و خاک موجود امروز (سه شنبه) در هوای شهر کرمان به علت وزش باد نسبتا شدیدی است که روز گذشته همراه با گرد و غبار در برخی از نقاط استان بوده است..

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه به علت سردی هوا امروز است که این گردو غبار در هوا در سطح زمین باقی مانده است، اظهار کرد: با گرم تر شدن هوا از غلظت این گرد و غبار  کاسته خواهد شد.

وی با اشاره به آنکه شهرهای شمالی استان بیشتر درگیر این پدیده می باشند، تصریح کرد: به دلید آنکه وزش باد دیروز از سمت غرب و شمالی غربی بوده است، این پدیده گرد و غبار را در شهرهای کرمان، رفسنجان، انار و زرند شاهد خواهیم بود
.
حبیبی با بیان آنکه هر چه به سمت ظهر پیش برویم از غلظت گرد و غبار کاسته خواهد شد، اذعان کرد: از بعدازظهر روز پنج‌شنبه به بعد بارش باران را برای مناطق شمالی استان پیش بینی می کنیم. همچنین از فردا مقداری کاهش دما را در سطح استان خواهیم داشت..

 



ارسال نظر


آخرین خبرها