کد خبر: 55572 | زمان مخابره: 14:32:57 - سه شنبه 20 بهمن 1394 | بدون نظر | |

جهاددانشگاهی کرمان یکی از نهادهای نمونه کشور است

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان گفت: جهاددانشگاهی کرمان یکی از نهادهای نمونه کشور است  این نمونگی مدیون زحمات و تلاش‌های مدیریت دکتر رضا کامیاب مقدس رییس جهاددانشگاهی استان و نیروهای جوان و ساعی این نهاد است.

به گزارش  نشانه نیوز، پروفسور”جواد سلاجقه” صبح امروز ۲۰ بهمن ماه در دیدار با رییس و معاونین جهاددانشگاهی استان کرمان با بیان این مطلب اظهار کرد: مایه مباهات است که جهاددانشگاهی استان کرمان جزء بهترین جهادهای نمونه کشور است.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی یک نهاد آموزشی، پژوهشی و فرهنگی است تصریح کرد: جهاددانشگاهی می تواند بازوی خوبی برای سازمان نظام مهندسی باشد و ما نیز آمادگی امضای تفاهمنامه های خوبی در حوزه مختلف با جهاددانشگاهی کرمان را داریم.

سلاجقه با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی یک سازمان حرفه‌ای است تصریح کرد: یکی از رسالت های اصلی این سازمان آموزش های نیروهای موجود است، پس باید به سمتی در سازمان نظام مهندسی ساختمان حرکت کنیم که نیروهای عضو شده در این سازمان آموزش های عملی و کاربردی داشته باشند.

در این دیدار “مهران عالم زاده” عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با بیان اینکه کرمان دارای معماری فاخری در گذشته بوده است گفت: یکی از دغدغه‌های جدی ما در سازمان نظام مهندسی ساختمان این است که شهر کرمان در حوزه معماری و شهرسازی به سمت و سوی خوبی پیش نرفته است و جهاددانشگاهی می تواند پایه ریز یک فرهنگسازی ماندگار به منظور زیباسازی و ایجاد معماری نوین و خوبی در حوزه شهرسازی باشد.



ارسال نظر


آخرین خبرها