کد خبر: 55590 | زمان مخابره: 14:48:28 - سه شنبه 20 بهمن 1394 | بدون نظر | |

لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پیامی از احاد مردم همیشه در صحنه استان کرمان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آورد.

به گزارش  نشانه نیوز و به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان وراور پیامی به شرح ذیل صادر کرد.

فرارسیدن سی و هفتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یادآور به ثمر نشستن سال ها مجاهدت و مبارزه ملت مسلمان ایران علیه استعمار و استبداد است.

مردم غیور ایران، پاسداری از خاطرات و خطرات دفاع مقدس، سازندگی و بالندگی در راستای نیل به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های انقلاب و مقاومت در برابر توطئه های مختلف استکبار جهانی و ایادی آن را از شعائر الهی می دانند.

امروز که به فضل الهی انوار انقلاب اسلامی مرزهای جغرافیایی را پشت سر گذاشته و منشاء تحولات بزرگ در عرصه جهانی ش است، لزوم حمایت همه جانبه از آرمان های انقلاب در عرصه داخلی و خارجی با رویکرد وحدت و همدلی در سایه رهبری ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بیش از پیش ضروری می نماید.

مسلما شرایط کنونی پس از برجام فرصت مناسبی است در راستای اهداف آرمانهای اقتصادی نظام جمهوری اسلامی مسلما گامهای موثری را در جهت حل مشکلات اقتصادی به عنوان اولویت اول نظام اجرایی کشور برداریم که این مهم به همراه لغو تحریم های ظالمانه دشمنان به واسطه تلاش ها و کوشش های انجام شده در عرصه دیپلماسی خارجی نیازمند انجام تحولات ساختاری در اقتصاد کشور است تا نتیجه توامان لغو تحریم ها به همراه اصلاح ساختار فعلی اقتصاد ایران منجر به تحقق شاخص های توسعه و پیشرفت کشور شد.

لذا اینجانب از همه مردم غیور، شریف و شاکر کرمان دعوت می کنم تا در یوم الله ۲۲ بهمن دست در دست هم، هم صدا، مشت ها را گره کرده و در جشن پیروزی انقلاب اسلامی با صدای رسا شعار استقلال آزادی جهوری اسلامی را سر داده و به دشمنان خارجی و بد خواهان کیان جمهوی اسلامی بفهمانیم در رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی برای تعالی، توسعه و پیشرفت ایران عزتمندمان، شرافتمند پشت سر ولی فقیه محکم و استوار خواهیم ایستاد.



ارسال نظر


آخرین خبرها