کد خبر: 55607 | زمان مخابره: 9:22:27 - چهارشنبه 21 بهمن 1394 | بدون نظر | |

دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در بم برگزار شد

دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر شبانگاه سه شنبه با حضور فرماندار و مسئولان بم و برخی از شاعران مطرح کشور در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  نشانه نیوزٰ‌ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بم در حاشیه برگزاری دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با عنوان ‘محفل بم’ از حضور ۱۸ شاعر مطرح در این آئین خبر داد.
علی سیف الدینی افزود: جشنواره شعر فجر، جنبه رقابتی نداشت و در پایان این آئین از همه شرکت کنندگان تجلیل شد.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر حامد عسکری شاعر مطرح کشوری، نفرات مطرحی در حوزه شعر استان کرمان نیز در دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر بم حضور داشتند.
وی دلیل حضور نیافتن برخی شاعران مطرح کشوری را در این جشنواره شرایط نامساعد جوی بیان کرد و گفت: ۱۰ نفر از شعرای مطرح کشوری نتوانستند خودشان را به دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر در شهرستان بم برسانند.
شرایط نامساعد جوی روز گذشته موجب شد یک سوم از مدعوین دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر نتوانند در این آئین حضور پیدا کنند.
دهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با عنوان محفل بم شامگاه سه شنبه با حضور برخی شاعران مطرح در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
حامد عسکری شاعر برجسته کشوری به همراه جمعی از شاعران مطرح استان و شهرستان بم به قرائت سروده هایشان در وصف انقلاب پرداختند.



ارسال نظر


آخرین خبرها