کد خبر: 55633 | زمان مخابره: 15:25:39 - چهارشنبه 21 بهمن 1394 | بدون نظر | |

۲۲ بهمن روز تبلور شکوه و ایثار مردم ایران اسلامی است

رئیس کل دادگستری استان کرمان با صدور بیانیه ای دهه فجر و یوم الله ۲۲ بهمن را روز تبلور شکوه و ایثار مردم همیشه سرافراز و آزاده جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

به گزارش نشانه نیوز، یدالله موحد در این بیانیه که به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران منتشر شد، خواستار حضور گسترده مردم به ویژه خانواده بزرگ قوه قضائیه در استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ شد.
وی تاکید کرد: تاریخ انقلاب گواه است که تهدیدها، تحمیل ها و تحریم ها، خللی در عزم استوار ملت ایران و عهد مستحکم مردم با امام راحل (ره) و شهیدان ایجاد نکرد و بی شک انقلاب اسلامی مهر تاییدی بر اراده یک ملت است.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان عنوان کرد: رأی قاطع مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی، حاکی از یکپارچگی، وحدت و انسجام بود که به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تحقق یافت.
وی افزود: انقلابی که با دین رحمانی اسلام پیوند خورد و استقلال، آزادی و حاکمیت رأی و نظر همه ایرانیان بر سرنوشت خود را به همراه آورد.
موحد گفت: گذشت ۳۷ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، این دستاورد ارزشمند را به نگینی درخشان در پهنه هستی تبدیل کرده است.
وی افزود: با ایستادگی در برابر حربه های نافرجام دشمنان ایران اسلامی همچون ترورهای ناجوانمردانه، جنگ تحمیلی، تحریم‎ های ناعادلانه و جوسازی های رسانه ای، در سایه زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی و با بهره گیری از خون بابرکت شهدا و حضور مردمی همیشه در صحنه، به روزهای بلوغ و بالندگی خود رسیده است و حرکت رو به رشد خود را تا دستیابی به قله های ایمان و اقتدار در عرصه بین المللی، حفظ خواهد کرد.
رئیس کل دادگستری استان کرمان ضمن پاسداشت یوم الله ۲۲ بهمن و اعلام تجدید بیعت با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب و میثاق با فرزند خلف ایشان،حضرت آیت الله خامنه ای گفت: از تمام مردم ولایی، بالاخص خانواده ی بزرگ قوه قضائیه دعوت می کنم که چونان سال های گذشته با شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش بگذارند.



ارسال نظر


آخرین خبرها