کد خبر: 55675 | زمان مخابره: 15:42:59 - شنبه 24 بهمن 1394 | بدون نظر | |

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان خبر داد/ ۳۵۰۰ تخت، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در کرمان

رئیس انجمن هتل‌داران استان کرمان گفت: ۲۷ هتل با ۲ هزار تخت و ۳۰ هزار مهمانپذیر با یک هزار و ۵۰۰ تخت در کرمان آمده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

به گزارش  نشانه نیوز، “علی معین‌زاده” صبح امروز ۲۴ بهمن ماه  در دومین نشست اعضای ستاد خدمات سفر استان کرمان با اعلام این خبر گفت: همچنین با ارائه مجوز و نرخ‌نامه برای اسکان مسافران و گردشگران، واحدهای اقامتی موقت نیز در سطح استان ارائه خدمت می‌کنند.

“حسین میرزایی” معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمان استان کرمان نیز در این جلسه بیان کرد: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش سال گذشته ۵ هزار و ۱۶۰ کلاس را برای مسافران نوروزی تجهیز کرد.

وی با بیان اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر از نروهای آموزش و پرورش در ایام تعطیلات نوروز به صورت مستقیم در ستادهای اسکان نوروزی فعالیت داشتند،  تصریح کرد: ۷۰ درصد از افراد اسکان یافته در مدارس استان کرمان در نوروز ۹۴ فرهنگی و ۳۰ درصد غیرفرهنگی بودند.

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کرمان استان کرمان گفت: ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش قصد مداخله در کار هتل‌داران و مهمانپذیرها را ندارد و ظرفیت خود را برای رفاه حال مسافران آماده کرده است.



ارسال نظر


آخرین خبرها