کد خبر: 55677 | زمان مخابره: 15:45:07 - شنبه 24 بهمن 1394 | بدون نظر | |

کلاهبرداری با پوشش کلاه گیس

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان از دستگیری ۶ عضو یک باند جعل و کلاهبرداری خبر داد و گفت: اعضای این باند در دو اقدام مجرمانه مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از بازاریان کرده بودند.

به گزارش نشانه نیوز،  سرهنگ “یدالله حسن پور” در تشریح این خبر گفت : در پی ارجاع پرونده، دو فقره کلاهبرداری از کلانتری ۱۱ شهر کرمان به دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس ، رسیدگی این پرونده به طور ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران آگاهی پلیس کرمان با توجه به حساسیت موضوع اقدامات اطلاعاتی و فنی خود را آغاز کردند و به سرنخ هایی از خروج اعضای این باند از استان کرمان دست یافتند.

حسن پور افزود: در حالی که رد زنی برای دستگیری آنها ادامه داشت پلیس خراسان رضوی آنها را در حین ارتکاب جرم دستگیر کرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن اعلام خبر استرداد کلاهبرداران به پلیس آگاهی کرمان گفت: اعضای این باند ۶ نفره در توضیح شگرد خود به کارآگاهان گفتند با تغییر چهره و استفاده از کلاه گیس و جعل رسیدهای دستگاه پوز اقدام به خرید از مغازه های طلافروشی و صرافی می کردند.

وی با اعلام اینکه چند عضو این باند سابقه کیفری در جعل اسناد دارند تاکید کرد : اعضای این باند به دو فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان کرمان در پایان خاطر نشان کرد: با قرار دادن دستگاه های کارت خوان در معرض دید خود از انجام صحیح تراکنش های بانکی مطمئن شوید



ارسال نظر


آخرین خبرها