کد خبر: 55688 | زمان مخابره: 15:52:42 - شنبه 24 بهمن 1394 | بدون نظر | |

نخستین جشنواره‌ی اسناد و آثار نظم و امنیت کرمان برگزار می‌شود

رییس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان از برگزاری نخستین جشنواره‌ی اسناد و آثار نظم و امنیت خبر داد.

به گزارش  نشانه نیوز، کوورش احمدیوسفی گفت: نخستین جشنواره‌ی اسناد و آثار نظم و امنیت از سوی فرماندهی استان کرمان و با هم‌کاری مرکز اسناد و کتاب‌خانه‌ی ملی استان برگزار می‌شود.
وی افزود: تالیفات، کتاب، پایان‌نامه، مقالات و طرح‌های پژوهشی نظم و امنیت در ادوار مختلف محورهای نخستین جشنواره‌ی اسناد و آثار نظم و امنیت است.
رییس دفتر تحقیقات کاربردی پلیس استان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار مکتوب خود مرتبط با موضوع جشنواره مثل دست‌نوشته‌ها، خاطرات و یادداشت‌های روزانه، مدارک شخصی، فرامین، مکتوبات اداری، دستورات عمومی، احکام، ابلاغیه‌ها و بخش‌نامه‌ها را به جشنواره ارسال کنند.
وی گفت: تجهیزاتی مانند انواع سلاح سرد و گرم، وسایل تدافعی، ارتباطی و محافظتی، وسایل نقلیه‌ی موتوری و غیرموتوری، آرم، علائم و البسه، تمبر، تقویم و مجسمه و هم‌چنین اسناد و آثار غیرمکتوب مانند فیلم، عکس، نگاتیو و فایل‌های صوتی و تصویری و هم‌چنین در بخش اماکن نیز عکس، فیلم، پلان و نقشه‌ی اماکن امنیتی تاریخی مانند برج و قلعه در استان کرمان مرتبط با موضوع جشنواره از جمله آثاری است که صاحبان آن‌ها می‌توانند به دبیرخانه‌ی جشنواره بفرستند.
احمدیوسفی اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه‌ی جشنواره به نشانی کرمان، خیابان این‌سینا، نرسیده به پارک ریاضیات، مدیریت اسناد و کتاب‌خانه‌ی ملی، منطقه جنوب‌شرق کشور، کرمان، کدپستی ۷۶۱۴۶-۱۳۳۴۳و نشانی الکترونیکی www.historical-documents.ir ارسال کنند.
وی بیستم اردیبهشت را آخرین مهلت ارسال آثار اعلام کرد و گفت: نخستین جشنواره‌ی اسناد و آثار نظم و امنیت از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با شماره ۰۳۴۳۲۲۶۷۶۲۳ تماس بگیرند.



ارسال نظر


آخرین خبرها