کد خبر: 55698 | زمان مخابره: 16:00:17 - شنبه 24 بهمن 1394 | بدون نظر | |

پورابراهیمی: حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن؛ انقلاب را بیمه می‌کند/پیام مردم اتحاد و همدلی تحت زعامت امام خامنه‌ای است

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: پیام مردم در یوم الله ۲۲ بهمن اتحاد و همدلی تحت زعامت امام خامنه‌ای بود.

به گزارش نشان نیوز، دکتر محمد رضا پور ابراهیمی در جمع مردم منطقه کوهپایه کرمان با اشاره به حضور مردم از ساعت ها قبل از آغاز راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، گفت: مردم در حمایت از انقلاب و رهبری دریغ نمی کنند و تا پای جان ایستاده اند.

وی با تقدیر از حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: این حضور گسترده، انقلاب اسلامی را بیمه می کند.

پور ابراهیمی با بیان اینکه شیعیان سال های سال آرزوی تشکیل یک حکومت اسلامی مبتنی بر تفکر شیعه را داشتند، خاطر نشان کرد: امام راحل با رهبری های پیامبر گونه خود و شجاعت کامل و حمایت های مردم این حکومت را تشکیل و آرزوی شیعیان جهان را برآورده کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در طول دوران انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان با تفکر و گفتمان انقلاب مشکل دارند و بحث هسته ای و سایر موارد بهانه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آنها نمی خواهند یک کشور اسلامی به توسعه و پیشرفت در زمینه های مختلف علمی و نظامی دست پیدا کند، افزود: مردم با این حضور گسترده و دشمن شکن خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمنان علیه نظام اسلامی را خنثی کردند و به آنها نشان دادند که محبت آنها به انقلابشان قلبی است.

وی با بیان اینکه بزرگترین محبتی را که خداوند به ما عنایت کرده، توفیق زندگی کردن در یک کشور اسلامی مبتنی بر تفکر شیعه است، تصریح کرد: صیانت از انقلاب و دفاع از حریم ولایت وظیفه همه اقشار جامعه است.

پور ابراهیمی خاطر نشان کرد: این عزت و اقتدار و امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون خون شهیدان و وجود ولایت فقیه است و اگر ولایت فقیه در کشور وجود نداشت وضعیت کشور ما از سایر کشورهای منطقه بهتر نبود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در کشور، گفت: شرکت در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بعنوان دو رکن مهم در کشور باید مورد توجه قرار گیرد چرا که حضور در پای صندوق های رای تثبیت نظام اسلامی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان سخنانی از مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پررنگ در انتخابات، یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم فرمودند: حتی اگر من را قبول ندارید اما در انتخابات شرکت کنید و این جمله بسیار عمیق است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در سفر به روستاهای سیمک در منطقه کوهپایه کرمان ضمن تبیین مسائل اقتصادی کشور و بیان مشکلات دولت در بحث بودجه و تحریم ها، ابراز امیدواری کرد: در شرایط پساتحریم و پسا برجام با افزایش اعتبارات عمرانی مشکلات مطرح شده رفع شود.



ارسال نظر


آخرین خبرها