کد خبر: 58453 | زمان مخابره: 14:54:13 - چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

اولین یادوراه شهید مدافع حرم در کرمان برگزار می شود

نخستین یادواره شهید بادپا، همرزم شهید کجباف که خانواده های هر دو، همچنان چشم انتظار بازگشت پیکرهای مطهر این دو شهید هستند؛ در کرمان برگزار می شود .

به گزارش  نشانه نیوز، سردار محمدرضا حسنی سعدی، مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران استان کرمان در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمان از برگزاری نخستین یادواره شهید مدافع حرم، حاج حسین بادپا خبر داد .

 وی با اشاره به شهادت شهید در «۳۱ فروردین» سال ۹۴ افزود: نخستین یادواره شهید، در «۹ اردیبهشت» ساعت ۱۷ تا ۱۹ برگزار می شود و با سخنرانی سخنران کشوری و مداحی حاج مجتبی رمضانی همراه است .

 این مسئول با بیان اینکه شهید بادپا در زمان حیات مشتری ثابت مجالس بیت الزهراء سلام الله علیها بود و از طرفی همسرش نیز در همین مکان(بیت الزهراء)برای رفتن او به سوریه رضایت داد؛ گفت: نخستین یادواره شهید نیز در بیت الزهراء سلام الله علیها برگزار می شود .

 وی ادامه داد: استان کرمان در مجموع ۱۶ شهید مدافع حرم و سه جانباز در این راه داده است که از این تعداد ۳ شهید با ملیت ایرانی و ۱۳ شهید از تیپ فاطمیون(شیعیان افغانی) است .

 گفتنی است، شهید بادپا به همراه همرزم خود شهید هادی کجباف ظهر دوشنبه(۳۱ فروردین)۹۴  طی عملیاتی که در منطقه بصری الحریر استان درعا در سوریه صورت گرفت، به شهادت رسید؛ پیکر مطهر هیچیک از این دو شهید هنوز به وطن بازنگشته است.



ارسال نظر


آخرین خبرها