کد خبر: 58456 | زمان مخابره: 14:59:34 - چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

تقدیر و تشکر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان

 نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان تقدیر و تشکر کرد.1(11)

به گزارش نشانه نیوز، این مراسم که در مسجد روستای درب انارستان از توابع کوهپایه کرمان برگزار شد ، دکتر پور ابراهیمی نماینده مجلس شورای اسلامی ،مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ،  فرماندار کرمان ، بخشدار کرمان ، حجت الاسلام شیخ حسین انصاریان و مردم همیشه در صحنه این روستا حضور داشتند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان در آیین بهره برداری از پروژه گاز رسانی به مجموعه ۹ روستا از توابع کوهپایه گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و حمایت های شرکت ملی گاز ایران توانستیم  بار دیگر خدمتی را در دفترچه خاطرات دولت تدبیر و امید ثبت نماییم و مردم ۹ روستای بیدوئیه ، خرده دهقان ، درب آسیاب ، درب انارستان ، سیمک ، علی آباد ، اسلام آباد ، عبدل آباد و دارسینوئیه با جمعیتی بالغ بر ۱۷۰۰ نفر در قالب ۳۷۶ خانوار با هزینه ای بالغ بر  ۳۵,۰۰۰ میلیون ریال از نعمت سوخت پاک بهره مند شوند .

مهندس محمد علی ودیعتی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان با اشاره به تلاش دولت یازدهم در راستای محرومیت زدایی از روستاها و خدمت رسانی مطلوب به این قشر از جامعه اظهار داشت: انتقال گاز طبیعی به روستاها همواره یکی از خواسته های مردم بوده است که با پیگیری های صورت گرفته توانسته ایم ۴۳ شهر و ۶۸۴ روستا را از نعمت گاز طبیعی برخوردار نماییم و برنامه ریزی ، اجرا و طراحی ۲۶ شهر و ۳۷۸ روستا را در دست اقدام قرار دهیم.

در جریان این مراسم که دکتر پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند از خدمات ارزنده شرکت گاز استان کرمان در راستای گازرسانی به شهر ها و روستاهای استان تقدیر و تشکر نمودند.

  و ی ادامه داد :۹۷ درصد از حوزه انتخابیه کرمان و راور گاز رسانی شده است و امیدواریم تا پایان سال نیز این رقم به ۹۹ درصد برسد.



ارسال نظر


آخرین خبرها