کد خبر: 58481 | زمان مخابره: 8:42:41 - پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 | بدون نظر | |

اسوه های صبر و مقاومت در استان کرمان تجلیل شدند

همزمان با برگزاری نخستین همایش اسوه های صبر و مقاومت، از ۱۵ زن شاخص ایثارگر استان کرمان تجلیل شد .

به گزارش  نشانه نیوز، دکتر فاطمه السادات حسینی، مدیرکل بانوان و خانواده استانداری، عصر دیروز(۸ اردیبهشت)در نخستین همایش اسوه های صبر و مقاومت در سخنانی گفت: بانوانی که در ۸ سال دفاع مقدس با حضور و حمایت و تشویق و تشجیع همسران و برادران خود حماسه خلق کردید شاید مجاهدت شما پنهان بود اما شما با خدا معامله کردید .

 وی با افزودن اینکه به عنوان یک زن، کوهی از احساس و عاطفه، عزیزانتان را بدرقه کردید و سپس به انتظار نشستید و بعد که{پیکرشان} آمدند، دستانتان را بلند کردید و خدا را شکر کردید؛ افزود: زنانی که بانوی کربلا را الگوی خود قرار دادند؛ ایثارگران دیروز و امروز هستند که رسالت ما هنوز تمام نشده و رسالت امروز سنگین تر از دیروز است .

 دکتر حسینی ادامه داد:  امروز برای جهاد اقتصادی و لبیک به پیام عظمای ولایت، حماسه ای دیگر خلق کنیم و دیار کریمان الگوی اقتصادمقاومتی در اقدام و عمل باشد و این محقق نمی شود مگر زنان و خانواده های معظم شهدا و بسیجیان و همه دلسوزان نظام با وحدت حول ولایت، حماسه دیگر خلق کنند و خداوند با ما است وروح شهدا دعاگوی ما است .

 در این مراسم از ۱۵ زن شاخص ایثارگر استان کرمان تجلیل شد؛ طلعت عباسی، جانباز ۳۰ درصد و مادر دو شهید و دو جانباز؛ بانو جلیله قوام مادر شهیدان سیف الدینی؛ شوکت مشرف زاده، مادر شهید جاویدالاثر علیرضا اختراعی؛ عصمت نامدار محمدی، مادر شهید  و جانباز و خواهر دو شهید؛ سکینه نمازیان، مادر دو جانباز شیمیایی و ۳ رزمنده؛ فاطمه ده یادگاری، جانباز ۲۵ درصد و مادر شهید و جانباز؛ زهرا حمیدی، فرزند و مادر و همسر شهید در این همایش تجلیل شدند .

 همچنین در این مراسم از زهرا مهدوی به دلیل پشتیبانی از جبهه ها و مادر شهید؛ حمیده ملایی برای ۹ ماه حضور در مهاباد و همسر شهید و فرزند رزمنده؛ فاطمه گرامی، فعال انقلابی و ۲۴ ماه سابقه زندان ساواک؛ زینب رضایی، خواهر دو شهید و یک جانباز و همسر قطع نخاع و فاطمه امیری، همسر شهید تجلیل شد .

 نصرت محمود زاده، همسر رزمنده که خود نیز از سال ۶۱ تا ۶۵ در پشتیبانی جنگ فعال بوده است و  فاطمه صادقی، همسر آزاده و جانباز  و مادر شهید و رزمنده از دیگر اسوه های صبر و مقاومت بودند که در این مراسم تجلیل شدند.



ارسال نظر


آخرین خبرها